Nurgadiivan Chile, parempoolne nurk, tumepruun 999860555

Nurgadiivan Chile, parempoolne nurk, tumepruun 999860555

  • 14 päeva tagastusõigus
1499 €
2099€
Säästad 600€
-29%
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

mugav reguleeritava jalatoe ja parempoolse nurgaga nurgadiivan
iste, seljatugi, käetoed ja jalatoed on kaetud täisnahaga
diivani karkass täispuidust ja vineerist, jalad ja jalatoe mehhanism metallist (nurgaosa tugijalad puidust)
istumismugavuse tagab pocket-vedrustus, elastsed kummivööd ja zig-zag vedrustus, pehmenduseks kvaliteetne poroloon
jalatugi asub kitsama istumisosa ääres, keskmisel osal ja nurgaosal ei ole jalatuge
jalatugi on lukustatav kahes positsioonis: suletud või avatud
jalatuge saab reguleerida diivani küljel asuva kangi abil
diivani tagakülg on kaetud kunstnahaga (võimalik paigutada keset tuba)
istumiskõrgus: 49 cm
istumissügavus: 54 cm
väljaulatuva osa istumissügavus: 112 cm
kitsa osa üldine sügavus: 95 cm
nurgaosa ei ole võimalik paigutada teisele poole
Diivanit on võimalikosta ka vasakpoolse nurgaga, kood - 340045633
Vaata värvivalikut rippmenüüst.

Spetsifikatsioonid

segamaterjalid

5

jalatugi

metall

parem nurk

pruun

0.0 cm

97.0 cm

162.0 cm

279.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.