Nurgadiivanvoodi Clara, helehall + kingituseks tumba 340032530

Nurgadiivanvoodi Clara, helehall + kingituseks tumba 340032530

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
399 €
525€
Säästad 126€
-24%
Kaasa kingitus Kuupakkumised



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kampaania! Ostes Hansapostist diivani kingime sulle pleedi väärtusega 26 eur. Kingituse saamiseks lisa ostukorvi toode 340049024. Soodustus rakendub ostukorvi viimasel sammul. Eestis toodetud nurgadiivanvoodi Clara annab teie kodule uue ja kaasaegse ilme.
Komplektis on tumba, mis mahutab Teie linad ja tekid.

Mugava ja kaasaegse nurgadiivanvoodi karkass on valmistatud puidust ja kvaliteetsest vineerist. Istumispadjad ja seljatugi on täidetud vastupidava porolooniga.
Mugavust lisavad elastsed kummivööd ja sik - sak vedrustus.
Seljatugi on fikseeritav erinevatesse asenditesse.
Diivan on kaetud kvaliteetse mööblikangaga (100 % polüester).
Vaata värvivalikut rippmenüüst!
Tootel on universaalne nurk, mida saab hõlpsasti vahetada.
Nurgadiivanvoodil on plastikust jalad.

Komplektis oleva tumba sees asub mahukas panipaik.
Tumba mõõdud: laius 121 cm, sügavus 56 cm, kõrgus 40 cm.

Üldmõõdud: laius 226 cm, diivani sügavus 75 cm/142 cm, kõrgus 87 cm.

Täiesti avatuna moodustub magamisosa suurusega 191 x 168 cm.
Käetoe paksus 15 cm.

Spetsifikatsioonid

kangas

3

plastik

universaalne nurk

Kaasa kingitus, Kuupakkumised

hall

87.0 cm

142.0 cm

226.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.