Pehme mööbli komplekt Bruno 3+1+1, tumepruun 8041, jalad - tume pähkel 340035946

Pehme mööbli komplekt Bruno 3+1+1, tumepruun 8041, jalad - tume pähkel 340035946

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1569 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Luksuslik ja mugav diivani ja tugitoolide komplekt.
Komplekti kuulub 3-kohaline diivan ja 2 tugitooli.
Karkass on valmistatud oksavabast kuivast kodumaisest okaspuidust, lisaks on kasutatud kasevineeri ja puitkiudplaati.
Diivani ja tugitoolide istumise osa ja käetugede sisemise külje katteks on naturaalnahk.
Käetugede välisküljed, esipaneel ja tagasein on kaetud kunstnahaga.
Vaata värvivalikut rippmenüüst!
Diivani ja tugitoolide istmes on kasutatud taskustatud vedrustust (pocket).
Istme- ja seljatoepatjade sisuks on poroloon ja kerakiud.
Diivani ja tugitoolide tagakülg on viimistletud, saab paigutada keset tuba.
Pilastrid ja jalad on puidust.
Diivani mõõdud:
laius: 220cm
sügavus: 95cm
kõrgus: 100cm

Tugitooli mõõdud:
laius: 109cm
sügavus: 95cm
kõrgus: 100cm

Toodetud Eestis. Pilt on illustratiivne.

Spetsifikatsioonid

pruun

Bruno

nahk

5

naturaalne puit

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.