AKRACING Nitro mänguritool, punane 903930005

AKRACING Nitro mänguritool, punane 903930005

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
319 €
359€
Säästad 40€
-11%
Uus Eripakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kõige sagedamini puutuvad kokku terviseprobleemidega, mis on tingitud halvast kehahoiakust istumisel, kontoritöötajad ja mängurid. Seetõttu on otstarbekas leida lahendusi, mis on tervist säästvad.

Üks arukaid variante on kasutada AKRACINGi ergonoomilist tooli.

Selle valmistamisel on pööratud erilist tähelepanu detailidele, mis tagavad istumisel mugavuse ning parema kehahoiaku . Istet kujundades on mõeldud sellele, et pikad töö- või mängutunnid oleks toolil istudes ka mugavad ning seeläbi veelgi tõhusamad.

Istudes on pinges palju kehaosi. Mitte ainult selg, vaid ka randmed, kael, õlad ja käed. Me teame täpselt, milline on keha asend rutiinsete ülesannete täitmisel, seega peab hea tool olema oma justkui selgroo pikenduseks.

Tooli välimus sarnaneb sportauto sisemusele ning kena ja pehme materjal kahekordistab mugavuse.

Tugev metallkonstruktsioon tagab tooli vastupidavuse aastate vältel.


Reguleeritav peatugi: Jah
Reguleeritavad käetoed: Kõrgus reguleeritav
Käetoe padja suurus: 26x9x2.5cm
Pakendi suurus: 88x68x38cm
Max kandev kaal: 150 kg

Spetsifikatsioonid

25 kg

must/punane

25.0 kg

0.0 cm

0.0 cm

0.0 cm

Eripakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.