RED CONTINENTAL voodi medium 180 x 200 cm Sleepwell, tumehall 340030553

RED CONTINENTAL voodi medium 180 x 200 cm Sleepwell, tumehall 340030553

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
711 €
889€
Säästad 178€
-20%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hea une nauding. Sleepwell'i RED sari on Sulle, kui vääˆrtustad kõƒrget kvaliteeti ja oled veendunud, et tervistava une arvelt ei tohiks teha kompromisse , œ mugav magamisase on tervise ja elujõƒu allikas.

Red sari on lahendus neile, kes oskavad heast unest lugu pidada.
Komplekt koosneb kahest LFK-vedruga aluskušetist ja vedrumadratsist.
Vedrumadratsi katte saab eemaldada ning pesta.

AluskušŒetid on vooderdatud kvaliteetse porolooniga, 5-tsooniline pakitud vedrudega madrats aga high resilience porolooniga, mis pakub kehale maksimaalset toetust.

Porolooni on heaks kiitnud Eesti Allergialiit. Kangas ja vatiin vastavad rahvusvahelisele öko-Tex 100 standardile.

NB! Kattemadrats, voodipeats ja jalad ei kuulu komplekti ning neid on võimalik eraldi juurde tellida.
Komplekti sobivad jalad kõrgusega 10 cm.

Spetsifikatsioonid

hall

200.0 cm

0.0 cm

180.0 cm

Sleepwell Red

kangas

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.