Kontinentaalvoodi Orkla, hall, 160 X 200 340034445

Kontinentaalvoodi Orkla, hall, 160 X 200 340034445

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
499 €
680 €
Säästad 181 €
-27%
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kampaania! Ostes Hansapostist voodi kingime sulle teki ja 2 patja väärtusega 48 eur. Kingituse saamiseks lisa ostukorvi toode 340049034. Soodustus rakendub ostukorvi viimasel sammul. Kontinentaalvoodi Orkla

Ümarate nurkadega kontinentaalvoodi Orkla. Mugav ja stiilne.

Kogukõrgus 55 cm.

Komplekti kuulub:

2 puidust karkasil Bonell vedrustusega alusraami
1 Pocket (taskustatud) vedrudega madrats
1 voodipeats
Kattemadrats ei kuulu komplekti

Puidust alusraam Bonell vedrustusega
- Kõrgus: . 35 cm ( 3 cm plastikust jalad )
- Bonell vedrustus: 2.2 mm , kõrgus 11 cm , 120 vedru / m²
- Kattematerjal 3 cm PU vaht (25 kg / m³)

7 tsooniline – Pocket madrats:
Kogukõrgus: 20 cm
Kahepoolne pehmendus - mõlemal pool 4 cm PU vahu kiht (25 kg / m³)
7 tsooniline Pocket (taskustatud) sisu: traadi läbimõõt thickness: 1.6 / 1.8 mm, 6.5 keerdu, kõrgus: 12 cm, 240 vedru / m²,
Ümarad nurgad

Voodipeats
Äärtest ümara disainiga
Kõrgus : 104 cm, sügavus 12 cm,


Üldmõõdud: Laius 160 cm, Sügavus 212 cm, Kõrgus 55 cm

Spetsifikatsioonid

122.0 kg

212.0 cm

55.0 cm

212.0 cm

160.0 cm

hall

127

kangas

2

Kaasa kingitus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.