Mootorvoodi RED Sleepwell hall, jäik 180 x 200 340046771

Mootorvoodi RED Sleepwell hall, jäik 180 x 200 340046771

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1349 €
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kampaania! Ostes Hansapostist voodi kingime sulle teki ja padja väärtusega 29 eur. Kingituse saamiseks lisa ostukorvi toode 340049033. Soodustus rakendub ostukorvi viimasel sammul. RED Motorbed - Hea voodi igas asendis
Koosneb mootoriga alusraamist, vedrumadratsist ja vedrumadratsi metallpiirete katetest.
Võimalik valida vedru jäikust
5-tsoonilise pocket vedruga madratsi mõlemad pooled on vooderdatud High Resilience porolooniga.
Sobiv kattemadrats tuleb eraldi juurde osta
Võimalik on juurde osta mööblikangaga kaetud peatsiots
Kattemadrats ja jalad ei kuulu komplekti
Porolooni on heaks kiitnud Eesti Allergialiit
Kangas ja vatiin vastavad rahvusvahelisele Öko-Tex 100 standardile
Toote kõrgus ilma jalgadeta on 34cm, saadaval on mõõdud 80 ja 90x 200cm. Kahest mootorvoodist saab moodustada TOP sarja Duo kattemadratsiga ühe suurema voodi
Erinevad suurused, valik rippmenüüst!
Pilt on illustratiivne.

Spetsifikatsioonid

hall

200.0 cm

0.0 cm

180.0 cm

Kaasa kingitus

Sleepwell Red

180x200 cm

kangas

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.