Pesukastiga kontinentaalvoodi BA-06 160x200 cm 890199037

Pesukastiga kontinentaalvoodi BA-06 160x200 cm 890199037

  • 14 päeva tagastusõigus
769 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Voodi koosneb kahest kušetist, vedrumadratsist, kattemadratsist ja peatsist. Karkass on valmistatud puidust ja mööbliplaadist. Madrats on bonell-tüüpi vedrustusega, vedru läbimõõt on 2,4 mm. Kattemadratsi sees on poroloon. Kattemadratsi kate on lukuga eemaldatav ja pestav 40 kraadiga. Voodi on kaetud kangaga. Voodipeatsi tagune on kaetud tavalise musta kangaga. Voodil on kaks pesukasti. Voodijalad on metallist. Valgustus ei kuulu komplekti. Valgustust saab eraldi tellida. Viimistlus: heleroheline kangas.

KAMPAANIA TINGIMUSED: Kampaania periood: 26.10-30.11.2017. Vana madratsi utiliseerimiseks lisa ostukorvi, tellimislehele või ütle telefoni teel klienditeenindajale madratsivahetuse utiliseerimise tootekood 340037876. Kampaanias saavad osaleda kõik kampaania perioodil Hansapostist vedru- või poroloonmadratsi tellijad. Kampaania ei laiene kattemadratsitele. Kampaanias saavad osaleda ka voodi-madratsi komplekti ning kontinentaalvoodi ostnud kliendid. Vana madratsi tagastamine: * Tagastatav madrats peab olema samades mõõtudes või väiksem, kui uus tellitud madrats. * Madratsi asemel ei saa tagastada teisi mööbliesemeid – kušett, voodi, diivan jms. * Ühe madratsi ostuga saab tagasi anda ühe madratsi. * Ostes kaks madratsit ja soovides tagastada kahte madratsit, tuleb madratsivahetuse tootekood lisada 2 korda jne. * Vana madrats tuleb kullerile tagastada välisuksel. Madratsi transporditingimused: * Madratsi transpordisoodustuse saamiseks kasuta sooduskoodi 908001450 ning saad transpordihinnast soodustust 5,99€. * Transpordisoodustus kehtib 26.10-30.11.2017 vedrumadratsite, poroloonmadratsite, kontinentaalvoodite ja voodi + madrats komplekti ostudele, kui ostukorvi väärtus on vähemalt 80€. * Omniva kuller toob madratsi Sulle otse maja välisukseni üle kogu Eesti. Kullerteenust osutatakse Omniva teenuste tingimuste järgi. Pideva transpordiühendusega kindlustamata saartele adresseeritud saadetised toimetatakse kätte vastavalt transpordiühenduse sagedustele. * Pakkide väljastuspunkti ja muude transpordiviisidega madratsit tellida ei saa.

Spetsifikatsioonid

roheline

100.0 cm

200.0 cm

165.0 cm

kangas

voodipesukast

segamaterjal

metall

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.