Iceland Kušett 120, hall 340042171

Iceland Kušett 120, hall 340042171

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
404 €
Kaasa kingitus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kampaania! Ostes Hansapostist voodi kingime sulle teki ja padja väärtusega 29 eur. Kingituse saamiseks lisa ostukorvi toode 340049033. Soodustus rakendub ostukorvi viimasel sammul. Iceland – keskmise tugevusega sari Kušett ehk raamvoodi on saadaval laiustega 90 ja 120 cm.
Kušeti kõrguseks on 26 cm ja kušeti alla kinnituvad 23 cm kõrgused jalad.
Vedrustuseks on topelt vedrustus – alumiseks kihiks on minibonnell, ehk tavaline spiraalvedrustus (110 vedru ruutmeetril ja vedrutraadi Ø on 2,2 mm). Pealmiseks kihiks on 7 tsoonis asetsevad pocket- ehk pakitud vedrud. Vedrutraadi läbimõõt on 2,0 ja 1,8 mm. Tsoonis asetsevad vedrud vaheldumisi, madrats algab ja lõpeb jäigema tsooniga.
Kõige peale asetatakse voodil kattemadrats. Kattemadratsi paksuseks on 9 cm. Sisuks on 34 kg/m3 poroloon. Kattemadratsi kate ei ole pestav.
Juurde on võimalik osta nööpidega voodipeats.
Voodid on saadaval halli, helehalli, tumehalli, roosa ja helesinisena. Vaata värvivalikut rippemnüüst.

Spetsifikatsioonid

200.0 cm

50.0 cm

0.0 cm

120.0 cm

Iceland

hall

kangas

1

metall

Kaasa kingitus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.