Kušett BLACK MULTIPOCKET Sleepwell, hall veluur 90 x 200 340033132

Kušett BLACK MULTIPOCKET Sleepwell, hall veluur 90 x 200 340033132

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
517 €
Eripakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kušett BLACK MULTIPOCKET Sleepwell - Premium klassi voodilahendus.

Kahekihilise vedrusüsteemiga kušett väga nõudlikule unegurmaanile. Ülemist, pakitud 7-tsoonilist multipocket vedrusüsteemi, toetab alumine, mini-bonell vedruplokk.
Tsoonid toetavad erinevaid kehapiirkondi erinevalt. Õla- ja puusavöö vajuvad seetõttu paremini madratsisse, ning teised kehapiirkonnad leiavad rohkem vajalikku tuge. Niimoodi vahetab inimene une jooksul vähem asendeid, uni on sügavam ja inimene puhkab paremini välja.
Lisaks väga heale vedrustusele, on kušett vooderdatud high resilience porolooniga, mis on märksa mugavam ja vetruvam kui klassikaline poroloon. Täiendavat mugavust pakub lisatud puuvillakiht. Sleepwell´i kušettides kasutatava porolooni on heaks kiitnud ka Eesti Allergialiit.

Sleepwelli kušettides kasutatav puuvill, vatiin ja pealiskangas vastavad rahvusvahelisele Öko-Tex 100 standardile - need ei sisalda inimesele kahjulikke aineid ja on toodetud keskkonnasõbralikult.

Kõrgus: 29 cm + voodijalad

NB! Kušeti jalad ei kuulu komplekti. Vali sobiva tooniga jalad koodi 340030655 alt.
Kušetile, mis on 140 cm või laiem, tuleb eraldi juurde tellida ka tugijalg koodiga 340031802.

Juurde on võimalik tellida ka samast kangast peatsiots.

Toodet käsitletakse vajadusel eraldi saadetisena.

Meilt on võimalik tellida ka erimõõdus kušetti, mida käsitletakse eritellimusena. Küsi pakkumist hansapost@hansapost.ee

Spetsifikatsioonid

hall

Eesti

200.0 cm

29.0 cm

90.0 cm

Sleepwell Black

1

Eripakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.