Kušett RED POCKET Sleepwell (jäik) hall, 90 x 200 340046666

Kušett RED POCKET Sleepwell (jäik) hall, 90 x 200 340046666

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
239 €
299€
Säästad 60€
-20%
MööbliALE



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kušett RED Pocket - Kvaliteetne voodilahendus mõistliku hinnaga
Kahekihiline vedrusüsteem – üleval 5-tsooniline pakitud (pocket) vedrustus, all mini-bonell
Võimalik valida pocket vedru jäikust
Vooderdatud High Resilience porolooniga
Täiendavat mugavust pakub lisatud puuvillakiht
Täiusliku magamismugavuse saavutamiseks soovitame juurde osta kattemadratsi Sleepwelli laia valikuga TOP sarjast
Valida on 6 erinevat tooni mööblikanga vahel
Jalad ei kuulu komplekti
Võimalik on juurde osta mööblikangaga kaetud peatsiots
Porolooni on heaks kiitnud Eesti Allergialiit
Kangas, puuvill ja vatiin vastavad rahvusvahelisele Öko-Tex 100 standardile
Toote kõrgus ilma jalgadeta on 31 cm
Toodetud Eestis
Saadaval on mõõdud 80,90,120,140x200 cm. Võimalik on tellida ka erimõõdus tooteid pikkusega 190 ja 210cm
Erinevad suurused, valik rippmenüüst!
Pilt on illustratiivne.

Spetsifikatsioonid

hall

200.0 cm

31.0 cm

90.0 cm

Sleepwell Red

MööbliALE

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.