Kušett RED POCKET Sleepwell, punane 120 x 200 340033073

Kušett RED POCKET Sleepwell, punane 120 x 200 340033073

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
254 €
318€
Säästad 64€
-20%
Eripakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kušett RED POCKET Sleepwell - kvaliteetne voodilahendus mõistliku hinnaga
Kahekihilise vedrusüsteemiga kušett, mille loomisel on mõeldud parimale võimalikule magamismugavusele. Ülemist, 5-tsoonilist pakitud vedrustust, toetab alumine mini-bonell vedruplokk ja nii liigub voodi pind ainult seal, kuhu keha raskus langeb. Selline süsteem annab kehale vajaliku toe ning on hääletu ja mugav. Kušeti pehmenduseks on kasutatud high resilience porolooni, mis on märksa mugavam ja vetruvam kui klassikaline poroloon. Sleepwell´i madratsites kasutatava porolooni on heaks kiitnud ka Eesti Allergialiit.

Kõrgem puitraam annab tootele tavapärasest esinduslikuma välimuse ning puuvillasisaldusega strech-kangas vastab ka kõige nõudlikuma kliendi ootustele. Osa kušeti kattekangast on frotee, mis ei lase voodilinal ega kattemadratsil maha libiseda.

Sleepwelli kušettides kasutatav puuvill, vatiin ja pealiskangas vastavad rahvusvahelisele Öko-Tex 100 standardile. See tähendab, et materjalid ei sisalda inimesele kahjulikke aineid ja on toodetud keskkonnasõbralikult.

Kõrgus: 29 cm + voodijalad

NB! Kušeti jalad ei kuulu komplekti. Vali sobiva tooniga jalad koodi 340030655 alt.
Kušetile, mis on 140 cm või laiem, tuleb eraldi juurde tellida ka tugijalg koodiga 340031802.

Juurde on võimalik tellida ka samast kangast peatsiots lisade alt.

Toodet käsitletakse vajadusel eraldi saadetisena.

Meilt on võimalik tellida ka erimõõdus kušetti, mida käsitletakse eritellimusena. Küsi pakkumist hansapost@hansapost.ee

Spetsifikatsioonid

punane

Eesti

200.0 cm

29.0 cm

120.0 cm

Sleepwell Red

1

Eripakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.