Parkett BW 3-l tamm Country valge matt lakk 3.587m² 903814737

Parkett BW 3-l tamm Country valge matt lakk 3.587m² 903814737

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,50 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

3-kihiline parkett on väärispuidu kihiga laudparkett, kus keskmine ja alumine kiht on tehtud kuusest, männist või paplist. Sellise konstruktsiooniga laudparkett on temperatuuri ja niiskuse kõikudes mõnevõrra stabiilsem kui massiivparkett, sest erisuunalise puidusüüga kihid neutraliseerivad puidu loomulikku liikumist. Sellest tulenevalt on ka pealispind stabiilsem ning sisekliima muutustele vastuvõtlikum. Tänu “click” süsteemile on paigaldamine väga lihtne ja kiire. Kui planke maha ei liimita, siis on võimalik lauad üles võtta ning teises ruumis uuesti paigaldada. Sobib hästi kasutamiseks põrandaküttel.
Väärispuidu kiht on kuni 3,5mm, mis võimaldab parketti 2-3 korda lihvida.

Paigalduse viis: ujuv paigaldus, click
Paki kogus: 3.587 m²
Sobivus põrandaküttele: sobib
Konstruktsioon: 3-kihiline
Grading: rustik
Puit: tamm
Mõõdud: 13.3 x 182 x 2190 mm
Pinnaviimistlus: valge matt lakk

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.