Wirkkala k2-142 valgusti, suitsusinine klaas + lambipirn 890371834

Wirkkala k2-142 valgusti, suitsusinine klaas + lambipirn 890371834

  • 14 päeva tagastusõigus
164,95 €
239 €
Säästad 74,05 €
-31%
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tapio Wirkkala disainis WIR-lambipirni, mida premeeriti aastal 1960 toimunud Milaano XII Triennaalil, kõrvale terve valgustisarja - erinevat tooni klaaskuplid, mis rõhutasid lambipirni unikaalset kuju ja meeldivat valgust ning lisasid pirnile teretulnud vaheldusrikkust ja värve. Originaalsest K2 tootesarjast on välja valitud kuus valgustit. K2-142 valgusti müüakse koos dimmerdatava WIR-85 led-pirniga. Lambikuppel on valmistatud kirkast toonitud klaasist, mis on kaunilt vormi puhutud. Iga kuppel on käsitsi tehtud ja seetõttu kordumatu eksemplar. Komplektis sisaldub lisaks laerosett, pistik ja paigaldustarvikud.

Suitsusinine klaaskuppel Ø19,5cm
Juhtme pikkus 3,1m
WIR-85 Led-pirn 8W
Sokkel E27
760 luumenit
3000 Kelvinit
Põlemisaeg 15 000 tundi
Dimmerdatav

Spetsifikatsioonid

sinine

310.0 cm

0.0 cm

0.0 cm

19.5 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.