Platinet PDL02W Flexible 4.5W Led Table Lamp 3-Level bright + Atmosphere Light AC USB 5V / 4x AAA Power White 890175282

Platinet PDL02W Flexible 4.5W Led Table Lamp 3-Level bright + Atmosphere Light AC USB 5V / 4x AAA Power White

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Platinet PDL02W Flexible 4.5W Led Table Lamp 3-Level bright + Atmosphere Light AC USB 5V / 4x AAA Power White 890175282

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
17,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Platinet Product code: PDL02W Color: White Powerfull USB LED table lamp with standart USB 5V Power Supply and Heavy Silicone Bottom Case part with Touch panel control system and 3 brightness levels + Atmosphere Ligtning element in warm yellow light color. Easy rotate adjustible mechanism in 360 degree. On/Off Touch panel with 3 brightness level swich . Thanks to compact size and easy adjustbale features - this will be very good solution for every day use on Table using USB Cable Power supply, or perfect travel solution using Power Bank battery - to work with laptop or read E-Reader in low light conditions. This model has additional POwer Supply - 4x AAA battery slots, wich provides till 80 hours working time. Product specification: Power Input: DC 5V 500mAh Maximal Power: 4.5W Technology: 14х LED SMD diodes Size: 100 X 370 X 110 мм Light levels: 3 Atmosphere light element: Yes Color temperature - 5000 - 5500K Light Power: 160lm 4.5W Matherial : ABC Plastic / Rubber Package Contains: LED Lamp, USB Power Cable, USB Plug Power Adapter Packed In original Manufacturers Blister Package

Spetsifikatsioonid

valge

33.0 cm

14.5 cm

14.5 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.