WC komplekt Solido 5in1, Euro keraamika ja kroomitud loputusnupuga 903817882

WC komplekt Solido 5in1, Euro keraamika ja kroomitud loputusnupuga 903817882 Grohe

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
512,95 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Komplekt tagab esmaklassilise tulemuse. See koosneb seinale kinnitatavast WC-potist GROHE Euro Ceramic ja elegantsest loputusnupust Arena Cosmopolitan, mida katab särav kroompind GROHE StarLight. Tänu GROHE QuickFixi süsteemile käib paigaldamine lihtsalt ja mugavalt – kinnitage komplekt seina ette või seinakarkassi sisse. Kinnitatud ja tõendatud kandevõime üle 400 kg. Stabiilsus ja ohutus igas kodus. Vooliku ühendamiseks pole vaja kasutada tööriistu. Tänu seinale kinnitatavale WC-potile ja peidetud loputuskastile on vannitoa puhastamine lihtsam kui kunagi varem. Ääreta disainiga WC-potis pole bakteritel kuhugi peituda, mistõttu on puhastamine lihtsam. Loputustehnoloogia Triple Vortex kasutab kolme väljalaskeava, et tekitada vaikne, võimas ja pritsmeteta keeris, mis puhastab poti kõik osad. Vaikselt sulguv prill-laud muudab WC-komplekti veelgi vaiksemaks ja ohutumaks ning selle saab lihtsa vaevaga küljest monteerida, et kõik pinnad põhjalikult üle puhastada. GROHE Whisperi mürasummutustehnoloogia vähendab loputushelide edasikandumist kõrvalasuvatesse ruumidesse. Lisaks muule aitab GROHE EcoJoy kahesüsteemne loputus vähendada veekulu kuni 50%. Igakülgse funktsionaalse GROHE Solido komplektiga naudite vannitoas uuel tasemel mugavust.

Spetsifikatsioonid

59.8 kg

80.0 cm

62.1 cm

53.3 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.