WC-pott Nautic 1500, peidetud allavool, hügieeniline loputus 902782557

WC-pott Nautic 1500, peidetud allavool, hügieeniline loputus 902782557

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
329 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kahesüsteemne loputus 2/4 l, standard prill-laud

Lihtne puhastada, minimalistlik disain
Istumisosa puuduv siseserv lihtsustab puhtuse hoidmist
Kondensvee vaba loputuspaak

Paindlik veeühendus R1/2". Loputus on vajutusnuppudega reguleeritav pool- ja täisloputus (kahesüsteemne loputus). Tehases seatud kahesüsteemne loputus 2,6/4,0 l on reguleeritav loputuseks 3/6 liitrini.

Valmistatud tihendatud hügieenilisest ja vastupidavast sanitaarportselanist
Lihtne puhastada, minimalistlik disain
Tehases seatud kahesüsteemne loputus 2,6/4 l
Reguleeritav ühesüsteemne loputuskogus kuni 6 l
Istumisosa kõrgus: 420mm
Kondensvee vaba loputuspaak
Vaikselt veega täituv loputuspaak
Võimalik kombineerida käetugede ja invaprill-lauaga
Mitmekesine valik prill-laudu
Istumisosa puuduv siseserv lihtsustab puhtuse hoidmist
Loputab istumisosa ääreni välja tagades parema hügieeni
Veeühendus R1/2” paindlikuks paigaldamiseks R1/2” paindlikuks paigaldamiseks
Varjatud põrandapaigaldus kahe kruvi või liimiga
Sobib hästi nurka paigaldamiseks

Kaubamärgist
AB Gustavsberg on Skandinaavia juhtivaid vannitoatoodete tootjaid, müügiga Skandinaaviamaades, Venemaal, Valgevenes, Ukrainas ja Baltimaades ning paljudel teistel eksportturgudel. Gustavsbergi grupp kuulub tütarettevõttena sajaprotsendiliselt Saksa kontsernile Villeroy & Boch AG, olles seega üheks Euroopa suurimaks vannitoasisustuste tootjaks. Juba asutamisest saadik on Gustavsbergi eesmärgiks olnud kvaliteetsed, hea disainiga ja innovatiivsed lahendused. Kõik meie tooted on ajatud, kaunid ja funktsionaalsed. Meie ulatuslikud teadmised ja kogemused veega töötamisel tähendavad seda, et loeme oma kohuseks arendada järjest efektiivsemaid ja veesäästlikumaid tooteid.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.