Diesel On Axial meeste nutikell 890863625

Diesel On Axial meeste nutikell 890863625 Diesel

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
409,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

5. generatsiooni Diesel On Axial nutikell, Google Wear OS operatsioonisüsteem, uus Snapdragon Wear 3100 protsessor, pulsiandur ja sisseehitatud GPS, uuenenud kõlar häälkäsklusteks.
Kella diameeter on 48mm millel on 1,28 tolline OLED ekraan. 1 GB RAM mälu koos 8 GB sisemäluga. Veepidavus kuni 5 ATM.
Kella kahjustuste vältimiseks kasutage ainult kaasasolevat laadijat.
SISSEEHITATUD GPSSisseehitatud GPS’i abil saad salvestada ja jälgida oma jooksu või liikumis distantse - telefoni võid rahus koju jätta.
PULSIANDURTegeled sa jooksmise või joogaga, see nutikell mõõdab automaatselt sinu pulssi otse randmelt. Mingeid lisaseadmeid vaja ei ole.
KIIRLAADIMINEEnam ei pea sa oma nutikella pikaks ajaks randmelt ära võtma. Uus kiirlaadimise funktsioon laeb su nutikella aku ühe tunni jooksul kuni 80% -ni. Kella akukestvus on kuni 36 tundi, sõltuvalt kella kasutusest.
VAHETATAVAD SIHVERPLAADIDVali sobiv sihverplaat vastavalt tujule või loo endale meelepärane, kasutades selleks kasvõi enda lemmik taustapilti.
UJUMISKINDELPese käsi, käi duši all või hüppa basseini ilma hirmuta. Veekindlus 5 ATM.
TEAVITUSEDSaa teateid sõnumite, kõnede, sotsiaalmeedia või emailide kohta - kõike seda otse sinu randmel.
VAHETATAVAD RIHMADKellal on 24mm laiune vahetatav rihm.
GOOGLE WEAR OSWear OS rakendus ühendab sinu kella sinu nutitelefoniga, et sa oleksid alati kursis maailmas toimuvaga.
ÜHILDUVUSSinu nutikell on ühilduv Android ja iOS nutitelefonidega (Android OS 6.0+ või iOS 10.0+). Kellal on Bluetooth® 4.2 Low Energy ja Wi-Fi 802.11 b/g/n.

Spetsifikatsioonid

mitmevärviline

0.3 kg

50 M

mineraal

roostevaba teras

nahk

48

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.