Meeste käekell LACO Melbourne 861899 999899058

Meeste käekell LACO Melbourne 861899 999899058

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
403 €
448€
Säästad 45€
-10%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Avastades maailma avarusi - algupärased Aviator käekellad


Klassikaline disain ja uusim tehnoloogia – Laco Aviator kella näol on su randmel alati tükike ajaloost. Sündinud pioneerina on Laco Beobachtungsuhr aastate jooksul muutunud ikooniliseks klassikuks. See on enam kui lihtsalt kell – see säilitab endas seiklushimuliste vaimu ja hetki nende minevikust.

Kõiki Aviator kellasid toodetakse selleks spetsiaalselt Laco tiimi poolt välja töötatud protsessi jälgides, hoolitsedes selles eest, et ainult ülimalt terav spetsialisti pilk suudaks selle oma ajaloolise eelkäia originaalmudelist eristada. Aviator kelladel on helendavad numbrid ja seierid, lisaks ülimalt mugava kandmiskogemuse tagavad kõrgkvaliteetsest vasikanahast rihmad.

Need omadused muudavad täna müügil olevad Laco Aviator käekellad tõeliselt ALGUPÄRASTEKS Laco Aviator kelladeks – Made in Germany.

DETAILID:


MOVEMENT: Automatic movement Laco 21, 3 hands
CASE: Stainless steel, brushed finish, with black IP plating, sapphire glass, case-back with sapphire glass, 5 ATM, case diameter 42 mm, domed crown, 20 mm lug width
DIAL: Black mat with Superluminova indexes C3, execution according B-Uhr Baumuster A
HANDS: Hour, minute and second black mat with Superluminova inlay C3
BAND: High quality stainless steel band with black IP plating, incl. curved endpiece,
stainless steel folding buckle with logo "Laco / 1925", 20 mm lug width
BOX: Black gift box, incl. cardboard box

Spetsifikatsioonid

50 M

safiir

roostevaba teras

automaatik

roostevaba teras

42

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.