Unisex käekell LACO Atlanta 861919 999898999

Unisex käekell LACO Atlanta 861919 999898999

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
261 €
290€
Säästad 29€
-10%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Avastades maailma avarusi - algupärased Aviator käekellad
Klassikaline disain ja uusim tehnoloogia – Laco Aviator kella näol on su randmel alati tükike ajaloost. Sündinud pioneerina on Laco Beobachtungsuhr aastate jooksul muutunud ikooniliseks klassikuks. See on enam kui lihtsalt kell – see säilitab endas seiklushimuliste vaimu ja hetki nende minevikust.
Kõiki Aviator kellasid toodetakse selleks spetsiaalselt Laco tiimi poolt välja töötatud protsessi jälgides, hoolitsedes selles eest, et ainult ülimalt terav spetsialisti pilk suudaks selle oma ajaloolise eelkäia originaalmudelist eristada. Aviator kelladel on helendavad numbrid ja seierid, lisaks ülimalt mugava kandmiskogemuse tagavad kõrgkvaliteetsest vasikanahast rihmad.
Need omadused muudavad täna müügil olevad Laco Aviator käekellad tõeliselt ALGUPÄRASTEKS Laco Aviator kelladeks – Made in Germany.
Täielik usaldusväärsus
Kronograaf mudelid esindavad sportlikkust, elegantsi ja tehnilist keerukust. Laco kronograafid on vastupidavad ja ülimalt täpsed. Vaatamata mitmekülgsele informatsioonile, mida nad pakuvad on Laco disaineritel õnnestunud muuta kellad täiuslikult usaldusväärseks. Samuti on säilitatud Lacole iseloomulik ajalooline disain.
DETAILID:
MOVEMENT: Miyota OS10
CASE: Stainless steel case, diameter 42 mm, height 10 mm, flat mineral crystal, stainless steel back,
5 ATM, lug width 20 mm
FACE: Blue sun ray dial, luminous indexes
HANDS: Luminous hands
STRAP: Olive nylon strap, lug width 20 mm

Spetsifikatsioonid

50 M

Mineraalklaas

roostevaba teras

quartz

nailon

42

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.