DemelissPro elektriline sirgendushari 901001683

DemelissPro elektriline sirgendushari 901001683

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
58,95 €
64,95€
Säästad 6,00€
-9%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

DemelissPro elektrilist sirgendusharja on lihtne kasutada kuna asendab tavalist juukseharja ja sirgendajat. Täiuslik tulemus vaid mõne minutiga (sõltuvalt juuksetüübist 3-5 minutit). Harjaste otsad on turvakaalutlustel kuumusest isoleeritud. Soojenemise aeg 30-60 sekundit.
Garantii: 2 aastat.
Korpuse materjal: Plastik.
Omadused:
Keraamilised harjased,
LCD ekraan,
Ioonfunktsioon - negatiivsed ioonid hoiavad ära staatilise elektri tekke,
Temperatuuri valik (160'-210'C) - sobib kõikidele juuksetüüpidele,
Automaatne väljalülitumine,
Riputusaas,
Kaasas kuumakindel kott.
Komplekt sisaldab:
1 sirgendav juuksehari Demeliss PRO SC07
1 kirjeldus ja garantiileht
1 kuumuskindel kott

Kasutage DemelissPRO sirgendusharja vaid kuivade juustega. Sisse lülitades valige sobilik temperatuur vahemikus 160-210 kraadi. Võtke juuksesalk ja kammige aeglaselt sirgendusharjaga läbi juuste. Salkusid on võimalik kammida nii seest- kui ka väljastpoolt. Veenduge, et juuksed libisevad sügavalt läbi harjaste.

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

160 °C

Hiina

PTC

Jah

Jah

60 min

2,5 m

210 °C

Must, Kuld

Jah

LCD

100 - 240 V

52 W

6.7cm

32.3cm

12.8cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.