Nina-, kõrva- ja kulmukarvade piirel Philips NT3160/10 890812699

Nina-, kõrva- ja kulmukarvade piirel Philips NT3160/10 890812699 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
14,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ProtecTube tehnoloogia
Tänu uuenduslikule ProtecTube tehnoloogiale on lõikuril imeõhuke ümarate servadega terakate, mis aitab vältida nahaärrituste teket. Peale selle on lõikur loodud selliselt, et karvad ei jää kahe eri suunas liikuva lõiketera vahele, mistõttu piirel ei kisu karvu.
Ideaalne nurk
Philipsi ninakarvade piirel on loodud selliselt, et selle nurk võimaldab hõlpsalt pääseda kõrvas ja
ninas olevate karvadeni, samuti piirata kulmukarvu. Philipsi piirli abil võite olla kindel, et kõik soovimatud karvad eemaldatakse tõhusalt.
Võimas lõikamissüsteem
Nii lõikuril kui ka kattel on ülitäpsed ja teravad lõikeavad - see tagab kõigi karvade kiire ja tõhusa lõikamise.
Veekindel
Piirlit ja kamme on kerge kraani all pesta ja neid saab kasutada ka duši all olles.
Kott
Pehmes kotis on: AA patarei, 2 kulmukammi ja kaitsev kate, et hoida tera puhtana.
Pehme kummist haardekoht
Pehme kummist käepide tagab parima käespüsimise, isegi märjana, et saakiste piirlit kasutades seda paremini juhtida.
2 kulmukammi
Kasutage 3 või 5 mm kulmukammi, et piirata või korrastada kulmukarvu nii, et need oleksid ühesuguse pikkusega.
Ei mingit õli, mitte kunagi!
Terasid ei ole vaja mitte iialgi õlitada - nii on hooldus lihtne.

Spetsifikatsioonid

Kõrv, Kulmud, Nina

3

0.3cm

0.5cm

0.3cm

0.5cm

Jah

Jah

CE

Must, Hall

1

1,5 V

AA

Aluseline

4.1cm

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.