Hambaharja otsikud Philips Sonicare W Optimal White, HX6062/10 890361112

Hambaharja otsikud Philips Sonicare W Optimal White, HX6062/10 890361112 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
17,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Eemaldab kuni 7x rohkem kattu kui käsihambahari
Tihedalt paiknevad kvaliteetsed harjased eemaldavad kuni 7x rohkem kattu kui käsihambahari.

Teemantikujulised harjased tagavad 100% valgemad hambad ühe nädalaga
Tihedalt koos paiknevatest teemandikujulistest harjastest moodustatud W2 Optimal White’i plekieemalduspadi eemaldab toidu ja joogi tekitatud pindmised plekid. Märkad kuni 100% võrra valgemat naeratust juba 7 päeva pärast.

Valib parima tulemuse saavutamiseks automaatselt optimaalse režiimi
Meie BrushSync™-režiimi ühildumisfunktsioon tagab alati parima võimaliku puhtuse. Philips Sonicare W2 Optimal White’i harjapea sünkroonitakse BrushSync™-ühilduvusega Philips Sonicare’i hambaharja käepidemega, et valida erakordse puhtuse tagamiseks optimaalne harjamisrežiim ja intensiivsuse tase. Sul tuleb vaid harjamist alustada.

Tead alati, millal on vahetamise aeg. Tagab alati tõhusa puhastamise.
Pärast kolmekuulist kasutamist harjapea tõhusus langeb, kuid tuletame Sulle seda BrushSync™-i abil enne meelde. Sinu nutikas hambahari jälgib, kui tihti ja kui tugevalt Sa hambaid harjad ning annab Sulle teada, millal on õige aeg vahetamiseks. Sul ei ole Philips Sonicare’i nutikat hambaharja? Lihtsalt jälgi siniseid vahetatavaid harjasid ja kui need muutuvad valgeks, on õige aeg harjapea vahetada.

Testitud, et vastata Sinu suutervise vajadustele
Kõik Philips Sonicare’i harjapead on hammastele ja igemetele ohutud ning õrnad. Testide ajal pannakse meie harjapeade omadused proovile, et tagada Sulle harjamisel alati suurepärane tulemus ja vastupidavus.

Tekitab mikromulle, mis jõuavad sügavale hambavahedesse
Sonicare’i harjapea ja käepide toimivad koos hästi. Meie Sonic-tehnoloogiat täiustades tagavad need ülima puhtuse. Hambaharja kiire vibreerimine kiirusel kuni 62 000 harjaliigutust minutis muudab hambapasta kattu lõhustavaks vahuks, suunates vahumullid ülima puhtuse tagamiseks sügavale hammaste vahele ja igemepiirile.

Külgeklõpsatav disain, et hambaharjapea vahetamine oleks lihtne
W2 Optimal White’i harjapea sobib ideaalselt mis tahes Philips Sonicare’i hambaharja käepidemega kasutamiseks, eranditeks on PowerUp Battery ja Essence. Lihtsaks vahetamiseks ja puhastamiseks hõlpsasti külgeklõpsatav ja eemaldatav.

Spetsifikatsioonid

2 tk

Jah

Jah

Jah

Valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.