Hambaharja otsikud Philips Sonicare W Optimal White, HX6064/11, 4 tk , must 903931126

Hambaharja otsikud Philips Sonicare W Optimal White, HX6064/11, 4 tk , must 903931126 Philips

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
24,95 €
34,95 €
Säästad 10,00 €
-29%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kuni 100% valgemad hambad vaid ühe nädalaga*

Parem puhastamine, et eemaldada mustus ja muuta hambad valgemaks

Neljane komplekt
Tüüpsuurus
Kinniklõpsatav
BrushSync-režiimi ühildumine

• Teate alati, millal on vahetamise aeg. Tagab alati tõhusa puhastamise.

Pärast kolmekuulist kasutamist harjapea tõhusus langeb, kuid tuletame teile seda BrushSync™-i abil enne meelde. Teie nutikas hambahari jälgib, kui tihti ja kui tugevalt te hambaid harjate ning annab teile teada, millal on õige aeg vahetamiseks. Teil ei ole Philips Sonicare’i nutikat hambaharja? Lihtsalt jälgige siniseid vahetatavaid harjasid ja kui need muutuvad valgeks, on õige aeg harjapea vahetada.

• Testitud, et vastata teie suutervise vajadustele

Kõik Philips Sonicare’i harjapead on hammastele ja igemetele ohutud ning õrnad. Testide ajal pannakse meie harjapeade omadused proovile, et tagada teile harjamisel alati suurepärane tulemus ja vastupidavus.

• Dünaamiline puhastus juhib vedeliku hammaste vahele

Sonicare’i harjapea ja käepide toimivad koos hästi. Meie Sonic-tehnoloogiat täiustades tagavad need ülima puhtuse. Hambaharja kiire vibreerimine kiirusel kuni 62 000 harjaliigutust minutis muudab hambapasta kattu lõhustavaks vahuks, suunates pehmed vahumullid ülima puhtuse tagamiseks sügavale hammaste vahele ja igemepiirile.

• Külgeklõpsatav disain, et hambaharjapea vahetamine oleks lihtne

W Optimal White’i harjapea sobib ideaalselt mis tahes Philips Sonicare’i hambaharja käepidemega kasutamiseks, eranditeks on PowerUp Battery ja Essence. Lihtsaks vahetamiseks ja puhastamiseks hõlpsasti külgeklõpsatav ja eemaldatav.

• Valib parima tulemuse saavutamiseks automaatselt optimaalse režiimi**

Meie BrushSync™-režiimi ühildumisfunktsioon tagab alati parima võimaliku puhtuse**. Philips Sonicare W2 Optimal White’i harjapea sünkroonitakse BrushSync™-ühilduvusega Philips Sonicare’i hambaharja käepidemega**, et valida igemete eest hoolitsemiseks optimaalne harjamisrežiim ja intensiivsuse tase. Teil tuleb vaid harjamist alustada.

BrushSync-režiimi ühildumine
Tüüpsuurus; Sobivad:
DiamondClean (Smart); ProtectiveClean; EasyClean; FlexCare (Connected);FlexCare Platinum; FlexCare+; Lastele; HealthyWhite; HealthyWhite+

Spetsifikatsioonid

Jah

4 tk

Jah

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.