L´Oreal Paris Infallible 24H-Matte Foundation naistele 35 ml, 24 Golden Beige 890025434

L´Oreal Paris Infallible 24H-Matte Foundation naistele 35 ml, 24 Golden Beige 890025434

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
7,95 €
14,95€
Säästad 7,00€
-47%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Infallible Matte jumestuskreemi on kerge peale kanda: see on kergetekstuuriline ja vedel emulsioon, mis ei ole kunagi tuhm ega tükiline. Infallible Matte kannatab välja nii higi, stressi, kuumuse, niiskuse ja ei hakka läikima ega tekita maskiefekti. Jumestuskreem on kombinatsioon väga heast püsivusest ja absoluutsest mugavusest ning selle matt koostis püsib laitmatuna ja värskendamata peal terve päeva. Ainult kõige pehmem koostis laseb sinu nahal hingata, jumestuskreem sisaldab 1/3 osa vett, mis aitab kreemil ühtlaselt jaotuda ning tagab maksimaalse mugavuse kogu päeva jooksul. Perliittehnoloogia toimib kui mineraalne mikrokäsn imades endasse üleliigse vee ja rasu; see on kliiniliselt tõestatud veekindel, higikindel ja aurukindel jumestuskreem.

Loe kindlasti kosmeetika- ja parfümeeriatoodete tellimistingimusi.

Spetsifikatsioonid

Naiste

24 Golden Beige

35.0 ml

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.