LUMI BIO-KLINIK Rahustav ja sügavniisutav kehakreem 200 ml 901008388

LUMI BIO-KLINIK Rahustav ja sügavniisutav kehakreem 200 ml 901008388

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €
24,95 €
Säästad 5,00 €
-20%
Eesti toode Kuupakkumised Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

INNOVATSIOON TUNDLIKULE NAHALE
Esimene eestimaine prebiootiline ja hüpoallergeenne kreem tundlikule nahale. See on parim, mis on pakkuda tippteaduse ja looduse sümbioosis. Parfüümi, säilitusainete ja muude ärritajate vaba looduslik koostis, mis ei tekita punetust, ei aja sügelema ja ei kipita. Lisaks kohesele naha niisutamisele ja lisakaitse pakkumisele, aitab kreem nahal end ise aidata, parandades ja tugevdades selle struktuuri aja jooksul.

OMADUSED JA VÕTMEKOOSTIS
Ei kipita, ei aja sügelema ega tekita punetust. Toidab rikkalikult, ent ei jäta rasvast kihti. Nahk jääb ühtlane, sile ja pehme.

Tundliku ja kuiva, samuti põletikulise naha kaitsekiht on kahjustunud. Loomulik niiskus pääseb välja ja ärritajad sügavale kudedesse. Ka on paigast ära bakteriaalne tasakaal.

Kreem niisutab väga intensiivselt. Loomulikku niiskust aitab nahas hoida hüaluroonhape.
Bakteriaalne tasakaal taastub tänu kreemi sobivale pH-tasemele ja seal sisal- duvatele prebiootikumidele.
Naha kahjustunud struktuuri aitavad taastada oomega rasvhapped ja keramiidid.
TULEMUS
Nahk saab paremini oma kaitse- funktsiooni täita, muutub ajapikku tugevamaks ja pole enam ülitundlik.

KASUTAMINE
Ülitundlik ja nõrgenenud kaitsevõimegaga nahk: kreemita 4-5 korda päevas. Kui kaitsevõime on paranenud, siis 2-3 päevas. Hoia jahedas ja eemal otsesest päikesevalgusest.

KOOSTIS
Aqua, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter (Shea)*, Betaine*, Nigella Sativa (Black Cumin) Seed Oil*, Squalane*, Glyceryl Stearate*, Inulin (Prebiotic)*, Vitis Vinifera Seed Oil*, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate*, Myristyl Myristate*, Cetearyl Alcohol*, Glycerin*, Panthenol, Propanediol*, Sodium Levulinate*, Alpha-Glucan Oligo- saccharide*, Sodium Polyglutamate*, Potassium Lactate*, Sodium Hyaluronate (Hyaluronic Acid)*, Rhamnose*, Glucuronic Acid*, Glucose*, Lactic Acid*, Tocopherol (Vitamin E), Sodium Anisate*, Cellulose, Glyceryl Caprylate*, Helianthus Annuus Seed Oil, Citric Acid

  • mahesertifikaadiga koostisosa

  • Loe kindlasti kosmeetika- ja parfümeeriatoodete tellimistingimusi.

    Spetsifikatsioonid

    Naiste

    Kuivale nahale, Probleemsele nahale, Punetust vähendav, Nahka rahustav, Tundlikule nahale

    Kreem

    200.0 ml

    Eesti toode, Kuupakkumised, Uus

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Omniva pakiautomaat
    • Itella SmartPOST
    • Omniva kuller
    • Eesti Posti postkontor
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.