VESTIGE VERDANT Mitsellaarvesi PURE BRILLIANCE 100 ml 901008360

VESTIGE VERDANT Mitsellaarvesi PURE BRILLIANCE 100 ml 901008360

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
12,95 €
17,95 €
Säästad 5,00 €
-28%
Allahindlus kehtib 9.12.2018 - 6.01.2019
Eesti toode Kuupakkumised



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Näonaha puhastamine on esimene samm kauni väljanägemise saavutamiseks. Seetõttu oleme loonud selle efektiivse orgaanilise puhastusvee, mis rikastatud mitsellidega. Väikesed sügavpuhastava toimega mitsellid tõmbavad endasse kogu ebapuhtuse ilma hõõrumiseta ja nahka kahjustamata.

PURE BRILLIANCEi naturaalne koostis eemaldab mugavalt ja kiiresti igapäevase õhusaaste, jumestuse, mustuse ja rasu nii näolt, silmadelt kui huultelt, kasutamata aineid, mis nahka ärritaks ja tervist kahjustaks. Ühtlasi taastab see pH-taseme, parandab naha tekstuuri ja elustab nahka.

Mitsellaarvee kasutamise järgselt on nahk laitmatult puhas ja värske ning valmis kogu eesseisvaks päevaks või ööks. See teeb selle õrna, tasakaalustava ja rahustava puhastusvee tõeliseks suunanäitajaks nii tervislikus kui looduslikus nahahoolduses.

KOOSTIS

Aqua, Damascena Flower Water, Glycerin, Octyldodecet - 25, Hydrolyzed Rice Bran Protein, Caulerpa Lentillifera Extract, Sodium Phytate, Caprylhydroxamic Acid, 1,2 – Hexanediol, Butylene Glycol.

Ei sisalda parabeene, silikoon- ja mineraalõlisid, alkoholi ning sünteetilisi värvaineid.

KASUTAMINE

Sobib kõikidele nahatüüpidele igas vanuses, ka tundlikule nahale.

Loodud igapäevaseks kasutamiseks nii näole, silmadele kui huultele.

Loksuta pudelit enne kasutamist ja kanna mitsellaarvesi vatipadjale. Seejärel puhasta sellega õrnalt nägu, silmaümbrus, huuled, kael ja dekoltee. Korda kuni vatipadi jääb puhtaks. Puhastamise järgselt ei vaja nägu veega loputamist.


Loe kindlasti kosmeetika- ja parfümeeriatoodete tellimistingimusi.

Spetsifikatsioonid

Naiste

Puhastav

Mitsellaarvesi

100.0 ml

Eesti toode, Kuupakkumised

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.