BERRICHI DAY päevakreem 50 ml 901016752

BERRICHI DAY päevakreem 50 ml 901016752

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
35,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kerge konsistentsi ja imavusega päevakreem, mis niisutab ning toidab nahka sügavuti. Tulemuseks on värske ja särav jume, ühtlasem nahatoon ja tekstuur. Rahustab tõhusalt ärritunud, allergilist ja põletikulist nahka.

• Niisutav ja toitev, vananemis- ja põletikuvastane
• Sobib igapäevaseks kasutamiseks ning meigi aluskreemiks
• Kaitseb UV-kiirguse ja väliste stressorite eest
• 50 ml / 1.76FI.Oz õhukindel pump
• Parabeeni, silikooni, sünteetiliste lõhna-, säilitus- ja värvaineteta. Toodetud orgaaniliste õlide baasil

1. Puhasta näo- ja dekolteepiirkond näopiima, -seebi või meigieemaldajaga. Ära kanna kunagi kreemi puhastamata või meigitud nahale. Kreemi mõju algab puhtast nahast, sest siis saavad kõik kreemi toimeained sügavuti imenduda.
2. Tasakaalusta nahk enne kreemi pealekandmist sulfaadivaba näoveega, et tagada pehme, avatud pooridega ja sügavalt puhas nahapind.
3. Kanna kergete ringjate liigutustega näole, kaelale ja dekolteele näpuotstega euromündi suurune kogus kreemi. Meigi nahale kandmist võid jätkata paari minuti möödumisel kreemitamisest.
Päevakreem on mõeldud kasutamiseks igapäevaselt. Suuremaid muutusi hakkad oma näonahal märkama kahe nädala möödudes.

Kõik Berrichi kreemid on hügieenilisel eesmärgil õhukindla pumbaga pudelis. Seetõttu tuleb kreemi esmasel kasutamisel pudelist õhk välja pumbata: vajuta 3-5 korda kreemi otsikul. Edaspidi väldi kreemi avamist keeratavast korgiosast.

Koostis:

1. Astaksantiin (Haematococcus pluvialis/AstaZine oil 10%)
2. Furtsellaraan (Furcellaria Lumbricalis extract)
3. Orgaaniline avokaadoõli (Persea Gratissima oil)
4. Aprikoosi tuuma õli (Prunus Armeniaca kernel oil)
5. Cacay õli (Caryodendron Orinocense seed oil)
6. Kukui pähkli õli (Aleurites Moluccana Seed Oil)
7. Aloe vera (Aloe Barbadensis leaf juice)
8. Olivem1000 (Cetearyl Olivate/Sorbitan Olivate)
9. Taimne niisutaja ja stabilisaator (Cetearyl Alcohol)
10. Glütseriin (Glycerin)
11. Ecosafe säilitusaine 1% (Benzyl Alcohol 0,81%, Dehydroacetic Acid 0,09%, Sorbic Acid 0,04%, Benzoic Acid 0,06%)
12. Vesi (Aqua)

Loe kindlasti kosmeetika- ja parfümeeriatoodete tellimistingimusi.

Spetsifikatsioonid

0.156 kg

Unisex

Kreem

50.0 ml

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.