Inhalaator (nebulisaator) Beper, 40.110 890348572

Inhalaator (nebulisaator) Beper, 40.110

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Inhalaator (nebulisaator) Beper, 40.110 890348572 Beper

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Beper - tunnustatud kvaliteet otse Itaaliast!
See usaldusväärne ja populaarne Itaalia bränd on spetsialiseerunud kvaliteetsete ja innovaatiliste seadmete tootmisele. Beperi tooted eristuvad kvaliteedi, silmapaistva disaini ja konkurentsivõimelise hinna tõttu.

Leevenda kodustes tingimustes hingamisteede haigusi ja astmat inhalaatori abil. Seadet on sobilik kasutada ka laste puhul!

Inhalaatoris muudetakse veeauru või ravimi osakesed väikeseks, et nad jõuaks sügavale hingamisteedesse. Viirushaiguste korral aitab aur põletikulist sekreeti vedeldada, et seda oleks kergem välja köhida. Inhalaatoriga hingamisteedesse viidav niiskus aitab ärritusköha vähendada ja turset hingamisteedes alandada. Inhalaator leevendab ka nohu, vedeldades sekreeti ka aitab sellel välja tulla. See omakorda aitab haigusest kiiremini vabaneda. Inhalaatoris on reeglina soovitav kasutada füsioloogilist lahust, mida saab soetada enamikest apteekidest ampullidena või suurema pudelina. Ennekõike tuleks juhinduda tootja kasutusjuhendist.

Ultrahelipihusti meetod
• Ravimitopsik
• Kõrge pihustamisvõimsus
• Desinfitseeritav
• Vooluvõrku ühendatav 230V/50Hz/220VA
• Komplektis: Kompressor, auruvoolik, ravimianum, huulik, mask täiskasvanule, mask lapsele.

Näidustused:
• Külmetus, nohu
• Astma
• Hingamisteede haigused

Võimsus: 100W

Spetsifikatsioonid

0.3 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.