Vererõhumõõtja Omron M2 HEM-7121E 890419398

Vererõhumõõtja Omron M2 HEM-7121E 890419398

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
59,95 €
79,95 €
Säästad 20,00 €
-25%
Kuupakkumised



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uuenenud Omron M2 on täisautomaatne ja lihtsasti kasutatav õlavarre vererõhuaparaat, mis vastab ka professionaalses kasutuses olevatele masinatele kehtestatud täpsus-ja töökindlusnõuetele. Vererõhumõõtja mõõdab kiirelt vererõhku ja pulssi ning salvestab mällu kuni 30 mõõtmistulemust. Komplektis on kaasas pehme, M suurusele vastav mansett (õlavarre ümbermõõt 22-32 cm).
Mõõtja pumpab mansetti õhku täpselt nii palju kui vaja ja seetõttu on vererõhu mõõtmine alati kiire, mugav ja valutu protseduur. Intellisense tehnoloogia tagab kiire ja meeldiva mõõtmise. Ekraanilt on näha kas mansett on korrektselt kinnitatud. Vererõhumõõtja hoiatab kui avastab ebaregulaarse südamerütmi või kui mõõtmistulemused erinevad kodustest tingimustes tehtavatele mõõtmistele kehtestatud standarditest.

Digitaalne täisautomaatne vererõhumõõtja
Digitaalne LCD ekraan
Ostsillomeetriline mõõtmismeetod, kliiniliselt valideeritud
Mõõtmisvahemik: vererõhk 0-299 mmHg, pulss 40–-180 lööki/min
Täpsus vererõhu mõõtmisel ±3 mmHg ning täpsus pulsi mõõtmisel ±5%
Automaatne manseti õhuga täitmine, automaatne õhu väljalaskmise ventiil
Ühele kasutajale 30 mälukohta
Toiteallikas: 4 x AA patarei, patareide kestvus ca 1000 mõõtmiskorda
Vererõhumõõtja mõõdud (l x k x s): 10,3 x 8 x 12,9 cm, kaal 250 g (ilma patareideta)
Komplektis selged kasutusjuhendid, patareid ja pehme hoiustamisvutlar
3-aastane garantii

Spetsifikatsioonid

Kuupakkumised

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.