Elektritõukeratas Romet XGO2 Pro LG Battery 944000995

Elektritõukeratas Romet XGO2 Pro LG Battery 944000995 Romet

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
799 €
Outdoor Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Elektritõukeratas XGO2 Pro LG Battery

Elektritõukeratas XGO 2 Pro LG Battery on väga praktiline sõiduvahend. Kui on vaja kiiresti ette võtta mõni lühem või isegi pikem, kuid takistusteta sõit, on see just õige sõiduvahend selle teekonna ettevõtmisel. XGO 2 Pro LG Battery on kompaktne ja kerge, ta ei võta palju ruumi ja aitab vajadusel kiirelt sihtkohta jõuda. Ummikute, kütuse- ja närvikulu pärast pole teil seda seadet omades vaja muretseda. Te ei pea ootama taksot, bussi ega sõpra, kes viiks teid sinna kuhu peate kiiresti jõudma. Samuti ei lähe teil elektritõukeratas XGO 2 Pro LG Battery sõites selg higiseks. Väikest, kokkupandavat sõidukit võite hoida auto pagasiruumis, välisukse kõrval esikus või kasvõi kapis. Peaasi, et ta oleks kättesaadavas kohas. See ei võta ruumi ja on märkamatu ning vajadusel on XGO 2 Pro LG Battery olemas, et viia teid sinna kuhu vaja.

Raam: alumiinium
Max. autonoomne läbisõit täis akuga: 15-23 km
Maksimaalne kiirus: 25 km/h
Aku: 7,5 Ah
Mootori võimsus: 32V 250W
Laadimisaeg: 6-8 h
Kaal: 13,4 kg
Maksimaalne kandevõime: 120 kg
Rehv: pumbatavad rehvid.
Rehvi suurus: 8,5"
Mõõdud: 114 x 50 x 100 cm
Pidurid: elektriline + disc
Amort: tagumine
Tuled: LED R+F
Kell: +
Ekraan: +
Energia taaskasutussüsteem: -

Maksa 6 kuu pärast! Tutvu tingimustega: siin

Spetsifikatsioonid

13.4 kg

Outdoor, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.