Maastikuratas Romet Rambler 7.2 27,5" tumehall-punane, raam 19" 992998317

Maastikuratas Romet Rambler 7.2 27,5" tumehall-punane, raam 19" 992998317 Romet

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
289 €
379 €
Säästad 90,00 €
-24%
Lõpumüük



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Maastikuratas Romet Rambler R7.2 27,5"

Rehvi suurus: 27,5’’
Raami materjal: alu 6061
Raami suurus: 17”, 19”, 21"
Kahvel: amort SR Suntour XCE 100 mm
Esiamort: -
Käike: 24
Käiguvahetaja (eesmine/tagumine): Shimano ST-TX800 3 speed / Shimano ST-TX800 8 speed
Käiguvahetaja lingid lenksul (eesmine/tagumine): Shimano Tourney FD-TY700 / Shimano Acera RD-M360
Vändad: Shimano Tourney TY-301 42/34/24T 170 mm
Esi- ja tagapidur: ketaspidur Shimano BR-TX805 mechanical disc 160 mm / ketaspidur Shimano BR-TX805 mechanical disc 160 mm
Rehvimõõt: 27,5x2,1
Veljed: alumiinim, topeltpöid
Esimene rumm/ tagumine rumm: JoyTech D041DSE / JoyTech D342TSE
Hammasrataste kassett: Shimano CS-HG200 12-32T 8 speed
Lenks: Romet aluminium 720 mm
Lenksutoru: Romet aluminium 90 mm
Sadulapost: Romet aluminium 31,6 mm 350 mm
Sadul: Romet
Pedaalid: FP-804
Esivalgusti: -
Tagavalgusti: -
Kaal: 15,3 kg

Materjal ALU 6061-T6: Kerge alumiiniumisulam, kasutatatakse palju ratta raamides ja – komponentides.
Kerge ja tugev, võimaldab kuumtöödelda.

Spetsifikatsioonid

15.3 kg

Lõpumüük

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.