Yedoo Tõukeratas Mezeq DISC Brake NEW, must-roheline 991991730

Yedoo Tõukeratas Mezeq DISC Brake NEW, must-roheline 991991730

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299,90 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Yedoo Mezeq on Yedoo tootevalikus kõige suurem pumbatavate õhkkummidega tõukeratas.

Mezeg sobib täiskasvanutele ja pikemat kasvu noortele nii linnas kui ka looduses sõitmiseks. Mezeq mudelit toodetakse nii V-piduritega (Yedoo Mezeq V-brake ja Yedoo Mezeq NEW V-brake) kui ka ketaspiduritega (Yedoo Mezeq disc ja Yedoo Mezeq NEW disc). Yedoo Mezeq NEW Collection on 85% ulatuses täiendatud versioon mudelitest Yedoo Mezeq. Parandatud on ergonoomikat, vahetatud on tehnilisi detaile ja muudetud natuke ka sõitja sõiduasendit. Mezeq NEW raami on lühendatud kuid sõitja jaoks on tõukerattale jäetud siiski sama palju ruumi. Yedoo Mezeq NEW V-brake mudelil on uuendusena võimalus valida tõukeratta kasutamisel 2 erineva astmelaua kõrguse vahel (tagarattal on 2 erinevat kinnituse asendit) mis võimaldab tõukeratast kasutada turvaliselt nii siledatel teedel kui ka konarlikel radadel. NEW Collectioni Kenda universaalse mustriga rehvid (esimene 20“, tagumine 16“), topeltseinaga pöiad ja tööstuslikud rattalaagrid parandavad tunduvalt tõukeratta sõidukiirust ja turvalisust. Yedoo Mezeq mudelitel on reguleeritava kõrgusega juhtraud mis võimaldab ühtviisi mugavalt tõukeratast kasutada nii pikemat kui ka lühemat kasvu sõitjatel.

Kaalupiirang on 150 kg.
Kandevõime: 150 kg
Tõukeratta eriomadused: Tugijalaga
Ratta suurus (läbimõõt): 20 "
Kaal: 11 kg
Värv: must-roheline

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.