Kostüüm Norfin Spirit, XL 904900148

Kostüüm Norfin Spirit, XL 904900148 Norfin

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Veekindel kostüüm, mis on valmistatud õhukesest, kuid vastupidavast membraankangast. Materjali suur veekindlus tagab kindla kaitse tuule ja tugeva saju eest. Kõik õmblused on täiendavalt teibitud. Võrkmaterjalist vooder tagab parema õhu liikuvuse jope sees ning mugava olemise. Pükstel on veniv vöö ning eemaldatavad ja reguleeritavad traksid. Kokkupakituna võtab kostüüm väga vähe ruumi.

JOPE
• Kapuutsi saab kahest kohast parajaks reguleerida
• Kapuuts kinnitub jope külge lukuga
• Õlgade piirkonnas tugevdatud materjal
• Tõmblukk YKK on kaetud takjapaela ja klapiga
• Kaks mahukat tõmblukuga klapptaskut
• Kaks suurt takjapaeltega suletavat klapiga külgtaskut
• Tõmblukuga sisetasku
• Takjapaeltega reguleeritavad varrukamansetid
• Võrkmaterjalist vooder
• Pikendatud seljaosa
• Jope allosa kummiga reguleeritav

PÜKSID
• Veniv vöö
• Eemaldatavad ja reguleeritavad traksid
• Püksid tõmblukuga YKK, riidest klapi ja kahe rõhknööbiga
• Kaks külgmist tõmblukuga klapptaskut
• Materjalitugevdused istmiku ja põlvede piirkonnas
• Määrte allosad reguleeritavad tõmblukkude ja takjapaeltega

Materjal: NORTEX BREATHABLE
Veepidavus: 6 000 mm
Hingavus: 4 000 g/m²/24 h

Spetsifikatsioonid Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.