Pöörlev lant LJ Trian Blade Round 903783213

Pöörlev lant LJ Trian Blade Round 903783213

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Bränd:Lucky John
Suurus:#1
Kaal:6 g
Värv:006
Seeria:TRIAN BLADE

Lucky John TRIAN BLADE ROUND on Salmo tootearendusmeeskonna poolt välja töötatud uus pöörlevate Lucky John lantide sari. Nendes peibutistes kasutatakse kaasaegseid lahendusi, mis tagavad landi kindla ja stabiilse mängu ja muudavad nad ahvatlevaks igale röövkalale. Lantide peamine element on pöörlev messingleheke. Äärmiselt kerge leheke on vees pöörlemisel väga hea dünaamikaga, mis võimaldab lanti minimaalse kiirusega vedada. Leheke hakkab pöörlema 60-kraadise nurga all kohe, kui lanti ka aeglaselt kerida ja kui see puutub kokku vähimagi veetakistusega. Lehekese mõlemad küljed on värvitud, et peibutis oleks röövkalale ahvatlev mõlemalt poolt: see suurendab kala huvi landi vastu ja sunnib seda ründama.
Landi juures on oluliseks detailiks kalakujuline raskest sulamist südamik, millest sõltub peibutise kaal ja viskekaugus, samuti ka selle stabiilsus vees. Pöördlandi TRIAN BLADE ROUND täpne ehitus võimaldab lehekesel kergesti pöörelda ja ei lase tal takerduda. Lehekese jäik kinnituskaar, mis on valmistatud otstest läbipuuritud terastraadist, tagavad lehekese liikumisvabaduse ja ideaalse pöörlemise vähendades seejuures hõõrdumist vastu telge.
Kõigil lantide kolmik-konksudel on erksavärviline „tutike“, mille peamine funktsioon on hajutada ründamiseks valmistuva röövkala viimasedki kahtlused. Lisaks aitab see horisontaalasendis landi stabiilsust suurendada. Landi karkass on tehtud roostevabast süsinikterasest traadist, mis väldib telje deformeerumist isegi ekstreemsetes tingimustes ning pikendab seega landi tööiga.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.