2 X Kassiliiv Aromaatne 10 L + KINGITUS Kassiliiv Naturaalne 5 L + KINGITUS kühvel 900990199

2 X Kassiliiv Aromaatne 10 L + KINGITUS Kassiliiv Naturaalne 5 L + KINGITUS kühvel 900990199

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
21,90 €
25,80€
Säästad 3,90€
-15%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

CARAMIRA AROMAATNE KASSILIIV
Paakuv ja lõhnastatud - peeneteraline ja tolmuvaba

Hügieeniline kassiliiv, mis on toodetud bentoniitsavist. Graanuli suurus on 1-2mm. Kõige tõhusam kõikidest saadaolevatest mineraalsetest kassiliivadest, paakub koheselt kokkupuutel vedelikuga. CARAMIRA AROMAATNE KASSILIIV on väga efektiivne vedelike ja ebameeldivate lõhnade imamisel. Kuiv, kerge, soe – tundub nagu oleks soojendatud, kindlustab rahulolu kassile ja tema peremehele. Asendamatu, kui loomal on kõhulahtisus. Väga kõrge imamisvõimega, tolmuvabad graanulid, mis paakuvad ja moodustavad lamedaid piklikke klompe. Tänu sellele omadusele ei jää savi kasti põhja kinni, isegi kui kihi paksus on vähem kui 4cm.
Aromaatse koostisega kassiliiv, millel on rahustav ja tugevdav toime. Hoolikalt valitud koostis sisaldab lavendlit, teepuuõli ja piparmünti. Selle koostisel on teraapiline ja väga värskendav toime. Soovitatav kasutada kõikidele kassidele.

Eelised:
- Eriti paakuv
- Efektiivne lõhnaimaja
- Tolmuvaba
- Kõrge imavusvõimsus
- Lõhnastatud
- Garanteerib maksimaalse hügieeni

Kasutusjuhend:
Kalla koti sisu kasti, kihi paksus võiks olla 3-5 cm. Kassiliiva puhul kalla liiv üle kasti, teiste loomade puhul kalla puuri kuhi. Oluline on eemaldada ainult klombid ja vajadusel täiendada puuduv osa. Pärast põhjalikku kasti puhastust võid uuesti kasutada liiva, mis on puhas (ei ole klombistunud), kuid on enne kasti puhastamist juba kasutatud. Raputa kasti, et liiv põhja kinni ei jääks.

Spetsifikatsioonid

20.0 l

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.