Applaws kuivtoit kassipoegadele, kanaga, 7,5kg 900992639

Applaws kuivtoit kassipoegadele, kanaga, 7,5kg 900992639 Applaws

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
49,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Naturaalne täissööt kassipoegadele kana, juurviljade ja naturaalsete ekstraktidega.
Maailma esimene 80% kanaliha sisaldav kuivtoit kassidele. Sisaldab prebiootikume. Süsivesikuid sisaldab väheses koguses. Sisaldab jõhvikaekstrakti kuseteede tervise heaks. Sisaldab 80% kanaliha ja 20% juurvilju ning looduslikke ekstrakte. Applaws kuivtoit on hüpoallergeenne ning ei sisalda allergeene nagu sojaoad, nisu, mais ning teised teraviljad. Karvapallivastase koostisega.
Koostis: kuivatatud kanaliha jahu, kuivatatud kartul, kana hakkliha, kodulinnuõli, kodulinnu puljong, lõheõli, peedi kiudmass, kuivatatud munad, kuivatatud õllepärm, taimsed tselluloosikiud, mineraalained, jõhvikaekstrakt, naatriumkloriid, kaltsiumkarbonaat, merivetikas/vetikad, DL-metioniin, kaaliumkloriid, tääkliilia ekstrakt, tsitruse ekstrakt, rosmariini ekstrakt.
Lisatud söödalisandid (1 kg kohta): A-vitamiin (retinüül atsetaat) 25,305 IU, D3-vitamiin (kolekaltsiferool), 1,745 IU, E-vitamiin (alfa-tokoferool atsetaat) 558 IU, seleen (naatriumseleniit) 0,13 mg, jood (kaltsiumjodaat) 1,75 mg, raud (raudsulfaat monohüdraat) 61 mg, vask (vasksulfaat pentahüdraat) 9 mg, mangaan (mangaansulfaat monohüdraat) 26 mg, tsink (tsinksulfaat monohüdraat) 140 mg. Tehnoloogilised lisandid: tokoferooli sisaldavaid looduslikud ekstraktid.
Analüütiline koostis: toorptoteiin 47%, toorõlid ja -rasvad 20%, toorkiud 2%, kaltsium 2%, fosfor 1,6%, tauriin 2000 mg/kg.
Toitmisjuhised: Serveerida toitu kuivalt. Kassipoegadele vanuses 0-4 kuud 20-55g päevas, 4-6 kuud 55-70g päevas, 6-8 kuud 70-75g päevas, 8-14 kuud 75-85g päevas. Kogused võivad erineda vastavalt looma suurusele, vanusele ja aktiivsusele. Sobib ka tiinetele ja imetavatele kassidele. Värske joogivesi peab olema alati saadaval. Kuna see on kõrge toiteväärtusega toit, siis see tähendab seda, et söödetavad kogused on väiksemad kui tavalise kassitoidu puhul. Esimest korda söötes minge järk-järgult uuele toidule üle 7-10 päevaga.
Säilitamine: kuivas ja jahedas kohas.
Pakendi suurus: 0,4 kg, 2 kg ja 7,5 kg.
Parim enne ja partii: vt pakendilt.

Spetsifikatsioonid

7.5 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.