Deluxe Prima Cat Kassitoit kanalihaga steril.kassidele 400g 900993052

Deluxe Prima Cat Kassitoit kanalihaga steril.kassidele 400g 900993052

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3,45 €
4,25 €
Säästad 0,80 €
-19%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Deluxe PrimaCat Charming Chicken on liharikas ja maitsev täistoit täiskasvanud kassidele. Selle toitainetesisalduse osas on arvestatud steriliseeritud kasside vajadusi. Toidu väiksem rasvasisaldus aitab kassi kaalu kontrolli all hoida ning optimaalne mineraalide suhe ja pH aitavad hoida kuseteede tervist.Deluxe PrimaCat’i täistoidud ei sisalda nisu ega nisutooteid. Lisaks lihale annab toidule hea maitse naistenõges ning rosmariinist saab kass olulisi antioksüdante. Lõheõli omega-3- ja omega-6-rasvhapped hooldavad kassi nahka ning hoiavad karva ilusa ja läikiva. Suur looduslike kiudainete sisaldus parandab toidu seedimist ja väldib kahjulike karvapallide teket.
Koostis: Kanalihajahu, kana siseelundite jahu, mais, riis, kanarasv (konserveeritud tokoferooliga, mis on E-vitamiini allikas), maisigluteen, kuivatatud õunad, lõheõli, looduslikud maitseained, õllepärm, mineraalid, manno-oligosahhariidid (120 mg/kg), frukto-oligosahhariidid (80 mg/kg), naistenõges (80 mg/kg), rosmariin (50 mg/kg).
Toitained: Valk 32,0 %, rasv 11,0 %, niiskus 10,0 %, tuhk 5,2 %, kiudained 3,7 %, kaltsium 1,1 %, naatrium 1,0 %, fosfor 0,8 %, magneesium 0,05 %.
Lisaained: A-vitamiin 20 000 IU, D3-vitamiin 1 500 IU, E-vitamiin 600 mg, tauriin 1 500 mg, vask (E4) 20 mg, orgaaniline seleen (E8) 0,25 mg. Sisaldab EÜ-s lubatud antioksüdante.
Energiasisaldus: 3 900 kcal/kg.

Spetsifikatsioonid

0.4 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.