CHOW KASSIPOJA TÄISSÖÖT 1,5KG 890263341

CHOW KASSIPOJA TÄISSÖÖT 1,5KG 890263341

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
7,45 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tootetutvustus
Purina Cat Chow kuivtoit kassipoegadele, samuti sobib toit ka tiinetele ja imetavatele kassidele.

Päevaseks tarbimiseks soovitatav kogus ning tarvitamisjuhised
Vaadake pakendilt soovituslikke päevaseid toidukoguseid. Toidukogused on üksnes juhised. Kohandage koguseid vastavalt oma koera aktiivsustasemele, füüsilisele vormile ja individuaalsetele vajadustele, et säiliks koera ideaalne kehavorm. Puhas, värske joogivesi hoida alati kättesaadav.

Koostisosade loetelu
Koostis: liha ja loomsed saadused (liha 14%, kana 4%), teraviljad*, aedviljaproteiini ekstraktid, õlid ja rasvad, kala ja kalasaadused, mineraalid, aedviljad* (porgandit 1, 3%, spinatit 1, 3%, rohelisi herneid 1, 3%), pärmid*, taimse päritoluga saadused (petersell* 0, 4%).
  • looduslikud koostisosad.

  • Lisatoitained: IU/kg: Vit A: 17 000; Vit D₃: 1 550; Vit E: 130; mg/kg: Fe (E1): 70; I (E2): 1.4; Cu (E4): 12; Mn (E5): 7; Zn (E6): 100; Se (E8): 0.07.

    Tehnoloogilised lisaained: antioksüdantidega.

    Analüütilised koostisained: proteiin 40, 0%, rasvasisaldus 12, 0%, toortuhk 9, 5%, toorkiudained 1, 5%, DHA: 0, 03%.

    Säilitamistingimused
    Hoida jahedas ja kuivas kohas. Parim enne kuupäev, registreerimis- ja tootmisnumber: vt kodeeringut pakendilt.

    Netokogus
    1,5 kg

    Tootja, pakendaja, turustaja
    Nestle Purina

    Päritoluriik
    EL

    Spetsifikatsioonid

    1.5 kg

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

    • Eesti Posti postkontor
    • Omniva kuller
    • Omniva pakiautomaat
    • Tulen ise järele Järve poodi
    • Itella SmartPOST
    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.