CHLOREXYDERM SHAMPOO 4% 250ML 890842116

CHLOREXYDERM SHAMPOO 4% 250ML 890842116

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

CLOREXYDERM SHAMPOO 4%
Kloorheksidiindiglükonaati sisaldav desinfitseeriva toimega ?ampoon koertele ja kassidele.

KOOSTIS:
100 g toodet sisaldab:
Kloorheksidiindiglükonaat 4,0 g
Abiained:
isodeküülaalkoholetoksülaat
propüleenglükool
glütseriin
dimetüülaalküüloksiid
etoksüleeritud lanoliin
hüdroksüetüültselluloos
parfüüm
türkiis kemasool
deisoniseeritud vesi

NÄIDUSTUSED:
CLOREXYDERM SHAMPOO 4 % võib kasutada lemmikloomade naha ja karvastiku hügieenis , kui lisaks puhastavale toimele on vajalik ka tugev antiseptiline toime.

OMADUSED:
CLOREXYDERM SHAMPOO 4% on laiatoimeline desinfitseeriv ?ampoon, mis sisaldab kloorheksidiindiglükonaati. See on laiatoimeline antibakteriaalne aine, mida on juba pikka aega kasutatud nii humaan- kui veterinaarmeditsiinis.
CLOREXYDERM SHAMPOO 4% toimib kloorheksidiinile tundlike mikroorganismide vastu.

KASUTUSJUHEND:
Tehke leige veega looma karvastik märjaks, lisage ?ampoon ja masseerige õrnalt vastukarva. Pärast 5-10 minutit loputage leige veega ja kuivatage.

Kassid ja väikest kasvu koerad: kuni 15 ml
Keskmist kasvu koerad: kuni 30 ml
Suurt kasvu koerad: kuni 50 ml

teelusikas = 5 ml.
supilusikas = 15 ml.

HOIATUSED:
- Ainult välispidiseks kasutamiseks;
- Hoida eemal toiduainest, joogist ja toidunõudest;
- Mitte kasutada koos teiste desinfitseerivate ainetega;
- Konsulteerida loomaarstiga enne kasutamist tiinetel või imetavatel loomadel, noortel loomadel, haigetel või taastuvatel loomade;
- Säilitada toatemperatuuril.
- Ärrituse ilmnemisel katkestage ravi ja konsulteerige loomaarstiga
- Mitte segada seebi, anioonsete pindaktiivsete ainetega ja bikarbonaadiga.

Tootja:
I.C.F. S.r.l. INDUSTRIA CHIMICA FINE
via G.B. Benzoni, 50
26020 Palazzo Pignano
Cremona
Tel +39 0373 982024 Fax +39 0373 982025
www.icfpet.com

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.