F4D KOERA TÄISSÖÖT VALGE OOKEANIKALA KESK.GRAANUL 6KG# 890081557

F4D KOERA TÄISSÖÖT VALGE OOKEANIKALA KESK.GRAANUL 6KG# 890081557

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
59,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mahe- või ökotoode või teraviljavaba toode

Tootetutvustus
Fish4Dogs Finest kuivtoit valge ookeanikalaga (keskmise suurusega graanulid). Teraviljavaba täissööt täiskasvanud koertele valge ookeanikalaga. Sobib ka tundliku seedimisega koertele. Kala on suurepärane oomega-3 allikas, see aitab hoida karva läikivana, naha heas seisundis ja liigeste liikuvuse eest hoolt kanda.

Päevaseks tarbimiseks soovitatav kogus ning tarvitamisjuhised
Toitmisjuhised: vt. pakendilt tabelit. Päevase koguse võib jagada mitme söögikorra vahel. Toidukogused on soovituslikud ja varieeruvad vastavalt koera vanusele, aktiivsusele ja temperamendile. Esimest korda söötes minge järk-järgult uuele toidule üle 4 päevaga. Värske joogivesi peab olema alati saadaval.

Koostisosade loetelu
Koostis: valge ookeanikala (28%), kartul (21%), hernejahu (19%), lõhejahu (11,2%), lõheõli (10,8), peedimass, õllepärm, mineraalained. Lisatud söödalisandid (kg kohta): A-vitamiin 22500 IU, D3-vitamiin 1800 IU, E-vitamiin 400 IU, aminohappehüdraatide tsinkkelaat 600 mg, aminohappehüdraatide vaskkelaat 30 mg, veevaba kaltsiumjodaat 2,5 mg.

Antioksüdandid (stabiliseeritud rosmariini ja tokoferoolirikaste ekstraktidega).

Analüütiline koostis: toorproteiin 26%, toorõlid ja rasvad 12%, toortuhk 7,6%, toorkiud 2,5%, omega 3 rasvhapped 1%.

Säilitamistingimused
Säilitamine: kuivas ja jahedas kohas. Parim enne ja partii: vt pakendilt.

Netokogus
6 kg

Tootja, pakendaja, turustaja
Tootja: Fish4Dogs Limited.

Päritoluriik
UK

Spetsifikatsioonid

6.0 kg

Täiskasvanu

Kõik

Tundliku seedimisega koer

Kala

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.