PRO PLAN KOERA TÄISSÖÖT KESKM.TÕUG NAHAPR.LÕHE 3KG 890208714

PRO PLAN KOERA TÄISSÖÖT KESKM.TÕUG NAHAPR.LÕHE 3KG 890208714 Pro Plan

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
29,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tootetutvustus
Pro Plan kuivtoit keskmist kasvu tundliku nahaga täiskasvanud koertele lõhega.

Päevaseks tarbimiseks soovitatav kogus ning tarvitamisjuhised
Vaadake pakendilt soovituslikke päevaseid toidukoguseid. Toidukogused on üksnes juhised. Kohandage koguseid vastavalt oma koera aktiivsustasemele, füüsilisele vormile ja individuaalsetele vajadustele, et säiliks koera ideaalne kehavorm. Puhas, värske joogivesi hoida alati kättesaadav.

Koostisosade loetelu
Koostis: lõhe (14%), riis (14%), mais, dehüdreeritud lõheproteiin, maisigluteenijahu, maisitangud, soja, loomarasv, hüdrolüsaadid, kuivatatud peedi viljaliha, kuivatatud muna, maisitärklis, mineraalid, kalaõli, kuivatatud sigurijuur, sojaõli.

Lisatoitained:IU/kg: Vit. A: 32 000; Vit. D3: 1 040; Vit. E : 550. mg/kg: Vit. C: 140; raudsulfaat monohüdraat: 270; veevaba kaltsiumjodaat: 3.5; vasksulfaat pentahüdraat: 55; mangaansulfaat monohüdraat: 130; tsinksulfaat monohüdraat: 460; naatriumseleniit: 0, 32. Antioksüdantidega.

Analüütilised koostisosad: proteiin 27, 0%, rasvasisaldus 15, 0%, toortuhk 7, 5%, toorkiudained 3, 0%.

Hoiatused
Toitu hoida lastele ja loomadele kättesaamatus kohas. Tootepakend ei ole mänguasi!

Säilitamistingimused
Säilitamine: kuivas ja jahedas kohas. Parim enne ja partii: vt pakendilt.

Netokogus
3 kg

Tootja, pakendaja, turustaja
Nestle Purina

Päritoluriik
EL

Spetsifikatsioonid

3.0 kg

Täiskasvanu

Keskmine

Tundliku nahaga koer

Lõhe

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.