PRO PLAN PUPPY MEDIUM SENSIT.DIGEST.LAMB 12KG 890208650

PRO PLAN PUPPY MEDIUM SENSIT.DIGEST.LAMB 12KG 890208650 Pro Plan

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Purina PRO PLAN Medium Puppy Sensitive Digest with OPTIDIGEST®, 12kg. Täissööt keskmist kasvu tundliku seedimisega kutsikatele, samuti sobilik tiinetele ja imetavatele koertele. KOOSTIS: lammas (20%), dehüdreeritud linnuliha proteiin, mais, riis (10%), sojajahu, loomarasv, kuivatatud peedi viljaliha, hüdrolüsaadid, maisigluteenijahu, kuivatatud muna, maisitangud, mineraalained, kalaõli, kuivatatud ternespiim (0.1%). Lisatoitained:IU/kg: Vit. A: 28000; Vit. D3: 910; Vit. E : 200; mg/kg: Vit. C: 120; raudsulfaat monohüdraat: 230; veevaba kaltsiumjodaat: 2.9; vasksulfaat pentahüdraat: 46; mangaansulfaat monohüdraat: 110; tsinksulfaat monohüdraat: 390 naatriumseleniit: 0.27. Tehnoloogilised lisaained: mg/kg: bentoniit: 6000; aedviljaõlide tokoferooliekstraktid: 54. Analüütilised koostisosad: proteiin: 30.0%, rasvasisaldus: 19.0%, toortuhk: 7.7%, toorkiudained: 2.5%. TOITMISJUHEND: vt tabelist. Tiinus ja imetamine: konsulteeri oma veterinaariga. Võõrutamine ja kasv: 3-6 elunädalal pakkuda veega segatud PRO PLAN Puppy toitu 3-4 korda päevas. Pärast võõrutamist toita vastavalt tabelis toodud juhistele. Alates 3.elukuust järk-järgult vähendada toidule segatavat vett. Terve arengu tagamiseks on oluline, et Sinu kutsikas säilitaks saleda kehavormi kogu kasvu vältel. Päevast toidukogust kohandada üles või alla vastavalt Sinu kutsika aktiivsustasemele, füüsilisele vormile ja individuaalsetele vajadustele. Puhas, värske joogivesi peab olema alati saadaval. Loomatoitu hoida jahedas ja kuivas kohas. Parim enne kuupäev, registreerimis- ja tootmisnumber: vt kodeeringut pakendi tagant.

Spetsifikatsioonid

12.0 kg

Kutsikas

Keskmine

Tiine või imetav koer

Lammas

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.