PURINA DOG CHOW ADULT LAMB&RICE 14KG 890199894

PURINA DOG CHOW ADULT LAMB&RICE 14KG 890199894 Purina

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Purina DOG CHOW Adult lambaga, 14kg. Täissööt täiskasvanud koertele. KOOSTIS: Teraviljad (50% täisteraviljad♥), liha ja loomsed saadused (16%*), aedviljaproteiinide ekstraktid, õlid ja rasvad, taimset päritolu saadused, aedviljad♥ (1.1% kuivatatud sigurijuur, 0.07% kuivatatud porgand, 0.07% kuivatatud spinat), mineraalained. ♥Naturaalsed koostisosad.*võrdne 32% rehüdreeritud liha ja loomsete saadustega, min 4% lammast. Lisaained: Lisatoitained: IU/kg: vit A: 21000; vit D3: 1200; vit E: 100; mg/kg: Fe (E1): 260; I (E2): 3.3; Cu (E4): 38; Mn (E5): 20; Zn (E6): 350; Se (E8): 0.45. Antioksüdantidega. Analüütilised koostisosad: proteiin: 25.0%, rasvasisaldus: 12.0%, toortuhk: 8.0%, toorkiudained: 3.0%, oomega-3-rasvhapped: 0.15%, oomega-6-rasvhapped: 2.0%. TOITMISJUHEND: vt tabelist soovituslikke päevaseid toidukoguseid. Toidukogused on üksnes juhised. Kohanda koguseid vastavalt oma koera aktiivsustasemele, füüsilisele vormile ja individuaalsetele vajadustele, et säiliks Sinu koera ideaalne kehavorm. Puhas värske joogivesi peab alati olema saadaval. Konsulteeri regulaarselt veterinaariga, et jälgida koera tervist. Purina DOG CHOW toodet tutvustada järk-järgult 7 päeva jooksul. Loomatoitu hoida jahedas ja kuivas kohas. Parim enne kuupäev, registreerimis- ja tootmisnumber: vt kodeeringut pakendilt. See tootepakend ei ole mänguasi. Lämbumise vältimiseks hoida lastele ja loomadele kättesaamatuna. Maaletooja: Allium UPI OÜ, Vae 16, 76401 Laagri, Eesti, tel: 800 5000. Tootja esindus: UAB Nestlé Baltics, Lõõtsa 8a, 11415 Tallinn, Eesti. www.purina.ee

Spetsifikatsioonid

14.0 kg

Täiskasvanu

Kõik

Lammas

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.