PD lindude toit Ovomix Gold Giallo, 300g 900992467

PD lindude toit Ovomix Gold Giallo, 300g 900992467

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1,59 €
2,45 €
Säästad 0,86 €
-35%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ovomix Gold Giallo /PP00194/ täiendsööt kanaarilindudele, viirpapagoidele, väikestele eksootilistele lindudele. Ovomix goldGiallo on pehme täiendsööt lindudele mis on loodud parimate aretustraditsioonide järgi ning rikastatud vitamiinidega ja aminohapetega. Esmaklassilised koostisained, suur suhkrute sisaldus ja muna sisaldus teevad selle eriti sobivaks kasutamiseks aretuses. Tänu puuviljadele on see väga maitsev ning seda võib sööta aastaringselt suurepärase lisandina lindude söögile.
Koostis: pagaritooted, teravili, õlid ja rasvad, mesi (5,5%), puuvili, muna ja munatooted, suhkrud, mineraalained, seemned, piim ja piimasaadused, pärm, naturaalsed lõhnaained. Värvained ja antioksüdandid: EEC lisaained. Vitamiinid 1kg-s: A-vitamiini 20000UI, D3-vitamiini 600UI, E-vitamiini (alfa tokoferool 91%) 8mg, L-lüsiini 300mg, DL-metioniini 300mg. Analüüs: toorvalk 10%, toorrasv 11,5%, toortselluloos 1%, toortuhk 3,5%, niiskus 7%.
Kasutamine: panna söötmisnõusse ja lasta lindudel isu järgi süüa. Paari päeva tagant uuendada. Hoida värske ja puhas joogivesi alati saadaval.
Säilitamine: Pakendatud kaitsvasse keskkonda. Mitte avada pakendit enne kasutamist. Avatud pakendit hoida kuivas ja jahedas (mitte üle 25 ºC) kohas.
Kõlblik kuni 24 kuud tootmisest.
Kõlblikkusaeg: vt.pakendilt.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.