Yukon Pikksilm 20-50*50W A (kummiga) 999815143

Yukon Pikksilm 20-50*50W A (kummiga) 999815143

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,99 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Yukon 20-50x50 pikksilm on täisfunktsionaalne optiline seade, mida ümbritseb veekindel kummist korpus, mis võimaldab sellega töödata igasugustes ilmastikutingimustes.

Okulaari dioptri reguleerimine võimaldab keskenduda üksikutele erinevustele vaateväljas ja saada parim kvaliteetne fokusseeritud kujutis.

Objektiivi kate on kinnitatud korpuse külge, et seda ära ei kaotataks ja samas kaitseb see eesmist optikat vihmapiiskade eest.

TRUE COLOR™ mitmekihilised läätse katted annavad edasi loomulikku värviesitust ja eredat kujutist.

Hermeetiliselt suletud korpus kaitseb vihma, sissetungiva vee ja isegi juhusliku vette kastmise.

Sisseehitatud statiivi pesad, 1/4" ja 3/8".

Kasutades digikaamera adapterit koos pikksilmaga, on võimalik teha väga kvaliteetseid ja võimsaid pilte.

Newtoni reflektor süsteem võimaldab sellel kompaktsel ja kergel pikksilmal mugavalt reguleerida suurendust 20x kuni 50x, pakkudes samal ajal laia vaatevälja ja teravat selgust.

Komplektis on kaasas:
Kaelarihm.
Kaitsev kandekott.
Läätse puhastuslapp.

Spetsifikatsioonid

0.7 kg

240.0 cm

76.0 cm

110.0 cm

50mm

44m

20-50x

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.