Campingaz Party Grill 200 gaasipriimus-grill 890249206

Campingaz Party Grill 200 gaasipriimus-grill 890249206 Campingaz

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
89,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Party Grill® 200 on mitmekülgne kaasavõetav grill, mida saab kasutada nii grilli kui pliidina. Grilliga on kaasas lisatarvikud, mis annavad sulle mitmeid võimalusi toidu valmistamiseks. Grillrest on mittekleepuva kattega, kergelt puhastatav ja omab plaadi osa, mis sobib suurepäraselt munade praadimiseks. Grill on kasutatav CV 300 ja CV 470 gaasiballooonidega.


Kergesti transporditav: Kõik komponendid on võimalik pakkida grilli sisemusse, kaasa arvatud grillijalad, mis on võimalik pakkida grilli veevanni. Samuti kinnitub grillikaas grilli külge kaitstes kõiki komponente.
Mittenakkuv grillirest.
Täielikult reguleeritav võimsus.
Lihtsasti puhastatav: grill on varustatud veevanniga, mis kogub kokku rasva ja küpsetusmahlad, hoides seega grilli seinad puhtamana. Peale grillimist vala välja must vesi koos rasvadega ja pühi veevann puhtaks. Pannialus, grillimisrestid ja plaat on pestavad nõudepesumasinas, samas on nad puhastatavad ka svammi ja seebiga.
Piezo-süüde.
Aeg 1L vee keema ajamiseks: 3min3s.
Easy Clic® Plus patenteeritud gaasipurgi ühendus on veelgi mugavam süsteem ventiiliga gaasiballoonidele. Ühendamiseks piisab kui vajutada ballooniga nõrgalt seadmele ja seejärel keerata ballooni 45° vasakule. Ventiiliga gaasiballoonidel on iselukustuvad ventiilid, mis tähendab, et balloone saab eemaldada ja uuesti külge ühendada ka siis, kui need ei ole tühjad!
Tööaeg:

2.5h CV300-ga
3h CV470-ga

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.