Coleman 100QT Xtreme Cooler 90L sinine termokast 890461896

Coleman 100QT Xtreme Cooler 90L sinine termokast 890461896 Coleman

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Xtreme® termokastid - need isoleeritud imed on Coleman’i parimad termokastid: suudavad hoida jääd külmununa kuni 6 päeva 32°C välistemperatuuri juures, mahutavad rohkelt toitu ja jooki ning pakkuvad suurepärast sooritust isegi väga kuumadel päevadel.


Xtreme 100QT mahutab 130 joogipurki (0,33l)
Jää säilib külmununa kuni 5 ööpäeva.
Hingedega kaas on piisavalt tugev, et toimida istmena kuni 113kg raskusele inimesele.
Kahesuunalised käepidemed lihtsustavad tõstmist.
Antimikroobne sisevooder takistab bakterite tekkimist.
Roostevaba ja lekkekindel äravoolusüsteem, mille kaudu eemaldada jää sulamise vett.
Tugeval hingedega kaanel on ka 4 purgihoidjat.
Lihtsasti puhastatav.
Toode on osoonikihi sõbralik, kuna ei sisalda freoone ning neid ei kasutata ka tootmisel..


​Erinevalt teostest tootjatest, kasutab Coleman termokastide isolatsiooniks pihustatud polüuretaani, mis täidab kõik tühimikud, nii et korpusesse ei jää ühtegi isoleerimata kohta.
Testimised on näidanud, et 30% soojusvaetust toimub läbi kaane ja 30% läbi põhja. Seetõttu on isolatsiooni seal suurendatud. Soojale maapinnale asetamisel tekkiva soojusülekande vähendamiseks on põhja all jalad, mis isoleerivad kasti maapinnast.
Samuti aitavad soojuse ülekannet vähendada ümardatud nurgad.

Spetsifikatsioonid

7.6 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.