Telk iHike 200, khakiroheline 993999001

Telk iHike 200, khakiroheline 993999001

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
34,95 €
94,95 €
Säästad 60,00 €
-63%
Parima hinna garantii



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Turu parim pakkumine – telk iHike 200 - ruumikas kahekohaline kompaktne telk rändurile, nädalalõpumatkale või väljasõitudeks!

Telgil on toekas konstruktsioon ja eeskojas piisavalt ruumi matkajate varustusele. Mugav magada 2-le inimesele. Lihtsasti püstitatav fiiberkaartega telk.

Pealismaterjal polüuretaaniga kaetud 180T 100% polüester, millel on ka tulekindel töötlus.
Veekindlus 2000 mm.
Lihtne kinnitussüsteem, kiire püstitada.
Värviline kood vaia aasadel kergeks ja kiireks telgipüstituseks
Väliskatte ja põhja õmblused teibitud.
Sisetelk hingavast termoisolatsiooniga polüestrist.
Põhi vastupidavast veekindlast polüetüleenist.
Eeskoja põrand on eemaldatav.
Karastatud pinnaga klaasfiiberkaared 8.5/7.9 mm
Ventilatsiooniavad.
Telgil on sisetaskud, laes taskulambi riputuskonks.
Kaal: 3,2 kg
Pakendi mõõdud: 61 x 14 cm

NB! Tugevate tuuleiilide ja muude ilmastikuoludest tingitud kahjustuste vältimiseks kinnitage palun telk ankrute ja nööride abil tugevasti maa külge. Vajadusel kasutage ka lisakinnitusi (nöörid, lisavaiad). Oma vara me saame kaitsta tagades neile lisaturvalisuse. Tootja ega Hansapost OÜ ei saa vastutada ilmastikutingimustest või muudest kõrvalistest asjaoludest tingitud kahjude eest.

Spetsifikatsioonid

3.15 kg

Parima hinna garantii

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.