Telk Easy Camp Blizzard 500 999293061

Telk Easy Camp Blizzard 500 999293061 Easy Camp

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
499 €
659,99 €
Säästad 160,99 €
-24%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Viige kogu pere matkama selle praktilise viiekohalise telgiga. 180cm kõrgusega eeskoda võimaldab seal selle pikkuseni küündivatel matkajatel püsti olles toimetada. Telgis on piisavalt ruumi nii isiklikele asjadele kui magamiseks. Päikeselistel päevadel saab eeskoja täielikult avada.

Komplektis kahesuunaline pump manomeetriga
Täispuhutavad torud välise ventiiliga
Telgi seinal taskud isiklike asjade hoidmiseks
Õhuavad tagavad telgis pideva õhuringluse
Nööride hoidja hoiab ära puntrad ja sõlmed
Putukavõrk välistab soovimatud seltsilised
Teibitud õmblused tagavad suurepärase niiskuskindluse
Telgi laes laterna kinnituskonks

Tehnilised andmed
Telgi tüüp: täispuhutav tunnel
Peamine kate: 190T 100% polüester, kaetud PU’ga. Tuleresistentne
Veekindlus: 3000 mm
Sisemine telk: hingav 100% polüester
Põranda materjal: 100% polüetüleen
Maksimaalne rõhk: 4,5 psi / 0,3 baari
Torude materjal: Õhutorud
Eeskoja põrand: Külge õmmeldud
Pakendi suurus: 80 x 40 cm
Toote kaal: 11,6 kg

Spetsifikatsioonid

hall, sinine

13.8 kg

39.0 cm

75.0 cm

1

5

3000 mm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.